| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انتقاد شدید از توهین تماشاگران به داور مسابقه گفت: متاسفانه فوتبال ما به جنگ تبدیل شده و به جای لذت بردن از فوتبال و زیبایی های آن، از اهانت به داور لذت می بریم. (گزارش تصویری بازی) و (گزارش مشروح هفته هجدهم)

محمد مایلی کهن عصر جمعه در کنفرانس خبری پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار کرد: در جامعه ما به گونه ای رفتار شده که همه چیز به صورت جنگ دیده می شود و از فحاشی لذت می بریم درحالیکه اگر تنها یکی از فحاشی های ورزشگاه به خودمان انجام شود، واکنش ما غیرقابل پیش بینی است.

وی با اشاره به اینکه بازی های برگشت بسیار سخت تر از دور رفت است، افزود: به دنبال کسب پیروزی به هر قیمتی نیستم و نباید به گونه ای رفتار شود که با اهانت به خانواده داور، تیم ما پیروز شود.

مایلی کهن با تاکید بر اینکه بازیکنانم از جان مایه گذاشتند، خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم اراک هم علاوه بر ارائه بازی جوانمردانه ، توانست چند موقعیت خطرناک خلق کند و باید بگویم زیبایی های فوتبال به همین است.

تیم ملوان بندرانزلی در اولین بازی از دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) عصر جمعه در ورزشگاه تختی بندرانزلی توانست حریف خود آلومینیوم اراک را با شکست بدرقه کرده و سه امتیاز شیرین این رقابت ها را از آن خود کند .

ملوانان در ادامه رقابت ها و در هفته نوزدهم، روز جمعه 24 دی ماه میهمان تیم راه آهن تهران هستند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code