| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی های متناوب در استان تا فردا (دوشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه ناپایدار است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارش باران و برف و وزش باد طی امروز مهیا است.

وی ادامه داد: با تضعیف تدریجی ناپایداری ها، گاهی کاهش ابر و تضعیف بارندگی ها مورد انتظار است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را ابری و مه آلود، گاهی وزش باد، بارش متناوب باران و برف، بعضی نقاط کاهش موقتی ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری در بعضی نقاط بارندگی، ارتفاعات برف، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد. غلامی بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با هشت درجه مربوط به بندرانزلی و کمینه دما را با هفت درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ذکر کرد.

وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب هفت و دو درجه ثبت شده است.

وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به بندرانزلی با 47.5 میلیمتر و پس از آن لاهیجان با 31.3 میلیمتر عنوان کرد. غلامی بیشترین میزان بارش برف در استان طی شبانه روز گذشته را نیز مربوط به ماسوله با 60 سانتیمتر ذکر کرد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code