| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از اواخر وقت امروز (جمعه) شاهد کاهش دما و بارش باران و برف در استان خواهیم بود.

مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی پایدار در طول روز است اما از شب با نفوذ تدریجی امواج ناپایدار شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن، بارش باران و برف، کاهش دما، وزش باد و احتمال رعد و برق در استان تا اواسط هفته مهیاست.

وی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، اواخر وقت رشد ابر و بارش پراکنده عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را ابری بتدریج همراه با بارش باران و برف، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی کرد. سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با هفت درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با 12 درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکر کرد. غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب چهار و دو درجه ثبت شده است. وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به بندرکیاشهر با 39 میلیمتر و پس از آن رودسر با 20 میلیمتر بوده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code