| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان ، طی پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه آفرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت.

 متن پیام رییس کل دادگستری استان گیلان ، به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

هفته بسیج یادآور فداکاری،  از خودگذشتگی و افتخارآفرینی های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان و مهاجمان شرق و غرب ایستادند و مقاومت وپایداری را به تأسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره ای بخشیدند.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. همه میدانهایى که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهاى ملى است.

حماسه آفرینی ها و فداکاری های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه های علمی و فکری و دفاع از ارزش های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب به نمایندگی از قضات و کارکنان شریف دادگستری گیلان به ویژه شورای قضایی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، روز و هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه آفرین ایران اسلامی خواستارم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code