| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
استاندار گیلان در راهپیمایی 13 آبان:
       کد خبر: 77796

نگاه ایران: استاندار گیلان در جمع راهپیمایان روز 13 آبان گفت: ملت شریف ایران اسلامی با همان اقتدار و اندیشه ،  در صفوف بهم فشرده و با وحدت کلمه روز مبارزه با استکبار جهانی را  بعنوان یک نماد ملی گرامی می دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی که صبح امروز از مسیر خیابان شریعتی به جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیوسته بود در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و گیلان عزیز همیشه در همه مقاطع و ادوار بویژه در ایام ا... های مختلف حضور پرشور و حماسی داشته و دارند افزود: امروز هم این مردم همیشه در صحنه با شعارهای واحد ضد استکباری که امام راحل (ره) بیان نمودند و رهبر معظم انقلاب هم برآن تأکید دارند در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مردم با همان اقتدار و اندیشه در صفوف بهم فشرده و با وحدت کلمه حضوری مستمر دارند خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران اسلامی با خاطراتی که از 13 آبان همچون تبعید حضرت امام خمینی(ره)،کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی دارند آن را بعنوان یک نماد ملی گرامی می دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: ملت ایران با نفی استکبار و استبداد، راه سرو و سالار شهیدان و راه بزرگی را که امام شهدا برای آنان ترسیم کردند را با هدایتهای عالمانه رهبر معظم انقلاب ادامه می دهند.

وی افزود: امروز هم استقلال خودمان را در کنار حضور نیروهای نظامی،انتظامی و با دیپلماسی قوی کشور در جامعه بین المللی اعلام می کنیم.

گفتنی است صبح امروز دکتر نجفی استاندار گیلان و دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با همراهی جمعی از فرماندهان نظامی،انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی همگام با  اقشار مختلف مردم شهر رشت در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند و از مسیر خیابان شریعتی به خیل عظیم و پرشور راهپیمایان پیوستند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code