| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، طبق اطلاع شهروندان در ساعت ۱۷:۱۱ دقیقه عصر روز گذشته ۵ آبان ۹۵ مبنی بر آتش گرفتن یکباب منزل مسکونی ، بیدرنگ ستاد فرماندهی و کنترل سازمان آتش نشانی ۷ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۲۱ تن آتش نشان از ایستگاه های ۱۲و۴و۳ را به محل حادثه واقع در بلوار ولی عصر(عج) – روبروی نمایندگی سایپا اعزام کرد.

بهمن اکبرزاده مسوول ایستگاه ۴ آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه و مشاهده دود بسیار غلیظ از سقف یکباب منزل مسکونی سریعا تیم های اطفایی پس از قطع سیستم برق و گاز به اطفای آتش پرداختند.

وی در ادامه افزود: بواسطه خروج دود بسیار غلیظ از داخل منزل مسکونی و احتمال محبوس بودن افراد، تیمی متشکل از ۲ آتش نشان بهمراه تجهیزات انفرادی به جستجوی افراد احتمالی پرداختند.

مسوول ایستگاه ۴ آتش نشانی با بیان اینکه آتش از سقف منزل مسکونی در حال سرایت به منازل مسکونی همجوار بوده افزود: آتش از دو طرف در حال سرایت بود که با هوشیاری و درخواست تیم کمکی از مرکز فرماندهی آتش در همان یک منزل اطفا و از سرایت به منازل مسکونی همجوار پیشگیری شد.

وی با بیان اینکه پس از جستجوی تیم نجات هیچ فرد محبوسی یافت نشد افزود: متاسفانه در این عملیات یک تن از آتش نشانان از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد که هم اکنون در حال سپری کردن مراحل درمان بوده و در وضعیت بهبودی نسبی به سر می برد.

اکبر زاده مسوول ایستگاه ۴ آتش نشانی در خاتمه علت آتش سوزی را چنین عنوان داشت: بررسی ها نشان می دهد؛ فرزند خانواده که به واسطه کنجکاوی و بازیگوشی مبادرت به روشن کردن شمع در مجاورت اجسام قابل اشتعال"فرش- اسباب بازی و.." کرده بود، نهایتا موجبات آتش سوزی در منزل مسکونی را فراهم نمود.

2095-3977

2095-3976

2095-3978

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code