| جمعه، 31 فروردین 1403
فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت:
       کد خبر: 7653

به گزارش نگاه ایران/ فاطمه شیرزاد با بیان اینکه موضوع احداث پیاده راه سازی فرهنگی در برنامه کاری شهرداری رشت قرار دارد، اظهار کرد: با حمایت های اعضای شورا و پس از انجام بررسی های کارشناسانه این پروژه اجرایی می شود.

وی درباره برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: هشتم شهریور ماه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت برگزار می شود و تمام اعضای شورا تلاش می کنند تا در فضایی توأم با صداقت و تعامل انتخابات هیئت رئیسه شورا برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور خود در انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا گفت: اکنون هیچ برنامه ای برای این موضوع ندارم اما در هر صورت خادم مردم هستم.

وی نقش رسانه ها را در حفظ آرامش شورای اسلامی بسیار مهم دانست و ادامه داد: امیدواریم رسانه ها نیز برای حفظ آرامش شورا کمک کنند و با رعایت اخلاق حرفه ای از ایجاد تنش بپرهیزند.

شیرزاد درباره حضور بانوان در سمت ریاست شورا، تصریح کرد: زنان ایرانی همواره ثابت کرده اند که هر گاه مسئولیتی به آنها واگذار شود به نحو شایسته آن را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در سال های سازندگی نیز زنان ایرانی دوشادوش مردان برای توسعه و تعالی کشور گام برداشتند و نقش مادران و همسران شهدا غیر قابل انکار و قهرمانانه بود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حضور یک خانم در سمت ریاست شورا امکانپذیر است، یادآور شد: بنده اعتقاد دارم در کنار هر زن موفق یک مرد توانمند و موفق حضور دارد.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر رشت خدمت به مردم در رأس کارهای بنده قرار دارد و امیدواریم در دو سال باقی مانده از عمر شورای چهارم بتوانیم خدماتی در خورشأن به شهروندان ارائه کنیم.

پس از اتمام تعطیلات تابستانی اعضای شورای اسلامی شهر رشت، هشتم شهریور ماه جاری انتخابات هیئت رئیسه این شورا برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code