| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
خبرگزاری بین المللی قرآن منتشر کرد؛
       کد خبر: 75641
نگاه ایران به نقل از ایکنابراساس اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده سعید طوسی در حال تهیه نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده اند.
بنابر اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده «سعید طوسی» که تعدادشان سه نفر می باشد، در حال تهیه نامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه هستند.
گفته می شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه های بیگانه و فضاسازی دشمنان قرآن و نظام اسلامی به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده اند.
گزارش خبرگزاری ایکنا حاکی است به دنبال طرح اتهامی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا، شاهد فضاسازی و جریان سازی شدید رسانه های خارجی و معاندان نظام جمهوری اسلامی بودیم که این نامه و ابراز انزجار شاکیان پرونده، بار دیگر طرح شومی که معاندان و دشمنان قرآن به آن دل بسته اند و آن را دستاویزی برای تخریب چهره انقلاب و مسئولان نظام اسلامی قرار داده اند، خنثی خواهد کرد.
به دنبال فضاسازی شبکه ضدانقلابی صدای آمریکا جمعی از پیشکسوتان و فعالان قرآنی نیز از جمله استاد عباس سلیمی، استاد سیدمحسن موسوی بلده در گفت وگوهایی که با ایکنا داشتند، هدف از این جریان سازی ها گسترده را انتقام از قرآن عنوان کرده و خواستار پیگیری موضوع از طریق قانونی با حفظ منطق و آرامش جامعه قرآنی شدند.
به نوشته ایکنا،  اتهاماتی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا مطرح شده که سعید طوسی نیز با صدور بیانیه ای همه اتهامات علیه خود را رد کرد. سعید طوسی گفته بود:" مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت ها و برنامه ها و نمایش های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم های سینمایی می خورد".
سعید طوسی کیست؟
محمد گندم نژاد طوسی، معروف به حاج سعید طوسی  ۴۶ساله و متولد تهران است. به نوشته شرق، او از یک سالگی به مشهد رفته و از پنج سالگی فعالیت های قرآنی خود را آغاز کرده است. طوسی در سال ۱۳۷۲ در مسابقات کشور سوریه رتبه اول و در سال ۱۳۷۷ در مسابقات مالزی بین ۳۶ نفر رتبه اول را کسب کرد. نفر اول مسابقات کشوری قرائت قرآن در سال ۱۳۷۹ نیز از دیگر مقام های قرآنی طوسی است. این قاری قرآن در سال های اخیر یکی از افرادی بوده که در مراسم های مهمی نیز به قرائت قرآن پرداخته است. آخرین مراسم مهمی که طوسی در آن به قرائت قرآن پرداخت مراسم افتتاحیه مجلس دهم در روز هشتم خرداد بود.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code