| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: ضارب تیراندازی در شهرک مسکونی آستارا فردی 42 ساله بوده و پس از ارتکاب به قتل خود را معرفی کرد.

سیروس شفقی، فرماندار آستارا در خصوص تیراندازی در شهرک مسکونی آستارا که منجر به قتل یک نفر شد(اینجا را بخوانید) اظهار داشت: ضارب که فردی 42 ساله بوده پس از تیراندازی خود را معرفی نموده و دستگیر شده است.

به گزارش خزر، وی در خصوص مشخصات مقتول گفت: مقتول فردی 32 ساله بوده و جزئیات بیشتر در این خصوص بزودی اعلام خواهد شد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه شنیده می شود انگیزه ی قاتل مسائل شخصی و ناموسی بوده است تصریح کرد: این تنها براساس شنیده ها است و تا زمان بررسی های بیشتر جزئیات بیشتری از این حادثه اعلام نخواهد شد. همچنین فرمانده انتظامی آستارا با اشار به وقوع قتل یک جوان در این شهر گفت: پرونده قتل جوان 34 ساله آستارایی در دست بررسی است.

 به گزارش فارس، رسول عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در تشریح جزئیات مربوط به حادثه تیراندازی روز گذشته در فلکه شهید مورخی آستارا، اظهار کرد: در جریان این تیراندازی یک جوان 34 از قفسه سینه مورد هدف قرار گرفت و به قتل رسید.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور رأس ساعت 14 بعد از ظهر روز گذشته به وقوع پیوسته است، گفت: قاتل 42 ساله پس از شلیک به مقتول، بلافاصله با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خود را تسلیم ماموران انتظامی کرده و اکنون در بازداشت است.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه پرونده قتل مذکور در مراجع قضایی و قانونی برای روشن شدن دلیل قتل تحت بررسی است تصریح کرد: از مردم می خواهیم تا روشن شدن علت وقوع قتل از هرگونه شایعه سازی خودداری کنند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code