یکشنبه، 18 خرداد 1399 | 2020 Sunday 07 ,June  
نگاه ایران: به منظور ارائه خدمات الکترونیک و تسریع در پاسخگویی و از طرفی تکریم ارباب رجوع، کیوسک های خدمات رسانی هوشمند در ساختمان اداری منطقه راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با بهره برداری از این سامانه، امکان دستیابی به خدمات درگاه الکترونیک از قبیل پرتال ویژه گردشگری، خدمات الکترونیک در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری، عمران و شهرسازی، گمرک مسافری و سامانه اطلاع رسانی سازمان  برای کاربران فراهم گردیده و مراجعه کنندگان می توانند از این خدمات با کمترین زمان ممکن بهره مند شوند. با توجه به خصوصیات ویژه کیوسک های خدمات رسانی هوشمند  از جمله ارائه با کیفیت اطلاعات، شیوه استفاده آسان، تنوع برنامه پذیری، قابلیت دریافت اطلاعات از کاربر بنا به اهداف، این وب کیوسکها  به عنوان یکی از انتخابهای اصلی برای ایجاد ارتباطات الکترونیک مورد استفاده این سازمان قرار گرفته است. استقرار وب کیوسکهای خدمات رسانی هوشمند بمنظور خودکار نمودن بخشی از فرایندهای سازمانی است که بدون دخالت نیروی انسانی قابل  اجرا است و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این زمینه برنامه ریزی های جامعی را طرح ریزی نموده که از جمله آن می توان به استقرار وب کیوسک جهت صدور کارت مسافری در درب خروج گمرک بدون دخالت عامل انسانی را نام برد. وب کیوسک هوشمند ، سامانه خدمات الکترونیک بر روی بستر اینترنت است و این ماشین پاسخگوی خودکار با هدف تسریع در خدمات رسانی به ارباب رجوع، در ساختمانهای خدمات رسان بزرگ نصب میگردد تا خدمات گیرندگان بدون نیازبه مراجعه حضوری به پیگیری مسیر و نتیجه درخواست و مکاتبه خود بپردازد. شایان ذکر است این کیوسک ها با استفاده از توان شرکت های بومی دانش بنیان منطقه ساخته شده و در دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان که از تاریخ 22 الی 26 شهریور ماه سالجاری در مرکز همایش ها و نمایشگاههای منطقه آزاد انزلی برگزار گردید، رونمایی و مورد بازدید عموم قرار گرفت. webkiusc-1-1395-06-29-1

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code