| سه شنبه، 28 فروردین 1403
از سوی روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان؛
       کد خبر: 67271

نگاه ایران: 14 شهریور سال جاری بود که خبرها حکایت از کشف جسد یک زن در روستای رودپیش فومن داشت. بخشدار مرکزی فومن با تایید این خبر گفته بود: یک جسد در محدوده روستای رودپیش فومن پیدا شده است. وی با بیان اینکه هنوز هویت این جسد مشخص نیست، افزود: تحقیق و بررسی ها در حال انجام است.

در همین راستا، مسئول روابط عمومی ناجا در گیلان گفته بود: جسدی که 14 شهریور در نزدیکی فومن کشف شده است، متعلق به یک زن 43 ساله بوده و ضربات متعددی با شی تیز به متوفی وارد شده است.

وی با بیان اینکه جسد توسط بومیان منطقه شناسایی نشده است، افزود: به همین خاطر احتمال می دهیم جسد از جای دیگر به این منطقه انتقال یافته باشد.

قابل تامل آن که اندکی پس از انتشار این خبر، دیروز خبرها حکایت از کشف جسد دیگری در همان مطقه داشت!

بنا بر آن چه در اخبار منتشر شده است، این جسد متعلق به دختر 30 ساله ای بوده که در کنار خیابان رها شده است.

از آن جایی که این دو خبر با اختلاف زمانی چند روزه در فضای مجازی منتشر شده است، این احتمال می رفت که جسد دو زن یکی 43 ساله و دیگری 30 ساله در فاصله زمانی اندک در این منطقه  کشف شده باشد.

مسئول روابط عمومی ناجای گیلان اما ضمن تکذیب این موضوع، می گوید: تنها یک جسد در این منطقه کشف شده است که همان جسدی است که 14 شهریور اخبار آن منتشر شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه اطلاع رسانی غلط در این خصوص توسط برخی رسانه ها صورت گرفته است، افزود: بر طبق پیگیری هایی که داشته ایم تنها یک جسد در این منطقه کشف شده است و آن چه که در رسانه ها به عنوان جسد دوم از آن نام برده می شود و تصاویرش در فضای مجازی منتشر شده است، همان جسد ابتدایی است و قتل دومی در کار نبوده است.

حیدری، از رسانه ها خواست تا اقدام به انتشار اخبار بی پایه و اساس به خصوص در زمینه هایی که امنیت مردم را به خطر می اندازد، نکنند و تنها به انتشار اخبار موثق بپردازند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code