| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
رییس کل دادگستری گیلان:
       کد خبر: 670
به گزارش نگاه ایران:  احمد سیاوش پور بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای قضایی گیلان در استانداری، با اشاره به نامگذاری امسال به سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی، اظهار داشت: در سال گذشته این وحدت، همدلی، هم زبانی و تعامل که رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مطرح کردند به خوبی وجود داشت و امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از عقب ماندگی های گذشته در سال 93 جبران شد، افزود: با شرایطی که در ابتدای سال برای کشور رقم خورد امیدواریم مسائل اقتصادی بهتری برای گیلان انجام شود.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به حمایت دستگاه قضایی در توسعه استان، گفت: دستگاه قضایی در زمینه  ارائه راهکارهای قانونی در تامین امنیت سرمایه گذاری و حمایت بخش خصوصی نهایت همکاری را دارد.

سیاوش پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته دستگاه قضایی استان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 430 هزار پرونده وارد سیستم قضایی استان شد و 443 هزار پرونده مختومه و 13 هزار پرونده از مانده سال های گذشته کسر شد.

وی، مهمترین شعار دستگاه قضایی را تقوا، عدالت و غلبه بر نفس دانست و داشتن قلبی سالم و سلیم و  رعایت نظم در کار  را به عنوان یکی از اصول کار فردی واجتماعی برشمرد.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به فرمایشات معصومین (ع)، کار بدون منت و با کیفیت را مورد رضای خداوند دانست  که خیر و برکات  فراوانی را در دنیا و آخرت در پی دارد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code