| جمعه، 31 فروردین 1403
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان:
       کد خبر: 6460

نگاه ایران، رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان گفت: جامعه ای موفق و رو به پیشرفت خواهد بود که به عرصه خبر، خبرنگار و جامعه خبرنگاری توجه شایسته داشته باشند.

دکتر احمد مرادی رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: در روزگاری که پیشرفت سریع تکنولوژی و فناوری باعث دسترسی آسان به اطلاعات، اخبار، رویدادها و... شده است، باید بپذیریم که جامعه ای موفق، رو به پیشرفت و تعالی خواهد بود که به عرصه خبر، خبرنگار و جامعه خبرنگاری و نقد منصفانه و دلسوزانه آنان توجه شایسته داشته باشند.

وی با بیان اینکه جامعه متحول، پوبا، رو به رشد و به دور از فساد و خودکامگی، جامعه ای قلمداد می شود که در آن حرمت، عزت، جایگاه و کرامت خبرنگار رعایت شود، گفت: همه باید بپذیریم که با  نقد منصفانه، از روی دلسوزی و آگاهانه جامعه نه تنها متضرر خواهد شد بلکه هر روز گامی به سمت جلو خواهد برداشت پس بیاییم همه ضمن احترام به فعالین عرصه خبر و خبرنگاری در برابر تلاش های صادقانه همه آنان سر تعظیم فرود آوریم.

مرادی خاطرنشان کرد: بر خود واجب می دانم که این روز را به همه فعالین این عرصه خصوصا خبرنگاران عزیز استان تبریک و تهنیت عرض کنم و برای همه آنان در این عرصه آرزوی موفقیت کنیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code