| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:
       کد خبر: 63929
نگاه ایران: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: جذب سرمایه گذاران بزرگ و موفق در جهت توسعه صنعت استان و ایجاد اشتغال هدف اصلی ما میباشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان طهمورث لاهوتی اشکوری ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت : نام خون رنگ رجایی و باهنر همچنان در کتاب تاریخ ما می درخشد . هفته دولت نشان همدلی و همبستگی دولت مردان و ملت همیشه در صحنه ایران است ،  تا بار دیگر اتحاد خود را در جهت رشد همه جانبه ایران اسلامی به رخ جهانیان کشند .

وی در ادامه افزود : هدف اصلی ما در این مجموعه رشد و توسعه همه جانبه صنعنت استان به ویژه در شهرکهای صنعتی ، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاران بزرگ و موفق می باشد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : ارائه خدمات به مردم شریف ایران اسلامی برگرفته از دیدگاهها و اقدامات ارزشمند و ماندگار شهیدان رجایی و باهنر است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهادت رجائی و باهنر نقطه اوج صداقت و خدمتگزاری به مردم از سوی دولتمردان و خادمان ملت محسوب می گردد، خاطرنشان ساخت: این شهیدان والا مقام والاترین و با ارزش ترین نوع خدمت و مردم داری را به نمایش گذاشتند که فقط شهادت توانست اجر و پاداش خدمات ارزشمند و ماندگار آنان را در پیشگاه خداوند پاسخ دهد.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که : 7 پروژه عمرانی شامل : کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب ، زیرسازی آسفالت و کانالهای بتنی جمع آوری آبهای سطحی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت  ، ماشین و آشیانه آتش نشانی در دو شهرک صنعتی صومعه سرا و تالش ، بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رودسر و خیابانکشی مسیر ورودی ناحیه صنعتعی کیشستان و بهره برداری از 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در هفته دولت می باشد

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code