| جمعه، 31 فروردین 1403
مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری؛
       کد خبر: 63668
نگاه ایران: مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت واقعگرایی و بیان حقایق با مردم است،گفت: برخورد قاطع با متخلفان فیش های حقوقی نشان از این صداقت دارد.

 علی اکبر پراوزان در نشست با بخشداران شهرستان های فومن، صومعه سرا، شفت و ماسال که صبح یکشنبه در دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت امانتی سخت بر روی دوش مسئولان است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم هیچ تفاوتی میان حزب و جناح وجود ندارد، افزود: همه مسئولان در نظام اسلامی با نیت خدمت رسانی به مردم مسئولیت را قبول می کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان هدف اصلی را صداقت در گفتار، کردار و شجاعت در رفتار عنوان کرد و گفت: نباید با جامعه به صورت مبهم صحبت کرد.

وی برخورد قاطع با متخلفان فیش های حقوق های نجومی را نشان دهنده صداقت در نوع رفتار با مردم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولان بیان حقایق و واقعیت ها برای مردم است.

پراوزان با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت واقعگرایی است، تصریح کرد: دانستن واقعیت حق مردم است، مردمی که این مسئولیت از سوی آنها به مسئولان داده شده است.

نقدها موجب کاهش انحرافات و اشتباهات می شود

photo_2016-08-21_22-09-01

وی اولین هدف مسئولان را ارسال اخبار و اطلاعات صحیح در همه حوزه ها عنوان کرد و یادآورشد: دولت نقد کردن عملکرد خود را حق همه مردم می داند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه نقدها انحرافات و اشتباهات را کاهش می دهد، اظهار کرد: متاسفانه برخی با ارائه آمار غلط و غیرواقعی درصدد تخریب عملکرد دولت هستند.

به گفته این مسئول یکی از وظایف مسئولان روشنگری و اطلاع رسانی با استفاده از مستندات و مدارک بوده که یکی از روش های روشنگری وجود احزاب است.

وی با اشاره به اینکه تعدد حزب نه تنها مشکل نبوده بلکه نشان دهنده بلوغ فکری یک جامعه است، گفت: رشد و توسعه در حوزه های مختلف باید به وسیله آمار مقایسه ای ارائه شود.

پراوزان به برگزاری نشست های دانشجویی در دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان آینده سازان و متفکران جامعه هستند که با پرورش و هدایت آنها خطر حمله و آسیب دشمن به کشور کاهش یافته و دشمن جرأت نزدیک شدن به کشور را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه پویایی در حوزه کار و کارگری و ایجاد زمینه های اشتغال نیز  باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: بدور از هرگونه تهدیدات سرمایه گذار باید امنیت را احساس و با حضور خود مشکل بیکاری نیز رفع کند.

هفته دولت فرصتی برای تبیین سیاست ها و عملکرد دولت

در ادامه این نشست نیز فرماندار فومن با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، اظهار کرد: اداره کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی تعامل و همکاری بسیار خوبی با همه شهرستان به ویژه شهرستان فومن داشته است.

میر شمس مومن زاده کسب موفقیت در اجرای انتخابات سالم و خوب را منوط به همین تعامل و همکاری برشمرد و افزود: برگزاری چنین نشست هایی می تواند مسئولان شهرستان ها را برای برگزای انتخابات آینده از هم اکنون آماده کند.

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مهم ترین ویژگی های این دو شهید خداباوری، اخلاق مداری، مردم دوستی و خدمت گذاری بدون منت است.

وی  با بیان اینکه همه مسئولان نظام اسلامی باید الگوبرداری مناسبی از این ویژگی ها انجام دهند، خاطرنشان کرد: این هفته در مناسبی برای ارائه و تبیین خدمات، عملکرد دولت است.

فرماندار فومن تصریح کرد: دولت به رغم وجود همه مشکلات، تحریم ها و فشارها از سوی کشورهای خارجی تلاش خود را برای برداشتن قدم های موثری در جهت خدمت به مردم و اقتدار و اعتلای نظام جمهوری اسلامی بردارد.

photo_2016-08-21_22-08-57

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code