| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
در جلسه مدیرعامل سازمان پسماند با نمایندگان شرکت TTS؛
       کد خبر: 63060

نگاه ایران: جلسه بررسی فعالیت های انجام شده پیرامون راه اندازی نیروگاه زباله سوز در رشت با حضور مدیرعامل سازمان پسماند و نمایندگان شرکت  TTS  )تدبیر توسعه سلامت) در سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، در این جلسه علاوه بر علیرضا حاجی پور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند رشت،جهانگیری مدیرعامل کارخانه کود آلی و افشین پورعلی مدیرعامل پسماند استان و پویا شهشهانی مشاور شهردار رشت حضور داشتند درباره مواردی مانند جانمایی زمین، ارزیابی اثرات توسعه بر محیط زیست، مباحث خاک شناسی ژئوتکنیک و میزان آب مصرفی بحث و بررسی شد.

در پایان این نشست طی صورت جلسه ای مقرر شد شهرداری رشت ظرف مدت کوتاه تعیین شده زمین را تعیین و نقشه مربوطه را جهت آغاز جانمایی توسط شرکت تی تی اس در اختیار آن ها قرار دهد.

همچنین مقرر شد شرکتTTS با روند پیشرفت پروژه نسبت به معرفی خود جهت پیگیری اداری اقدام کند و در محلی که از طرف شهرداری مشخص می شود دفتر کاری سایت را راه اندازی کند.

همچنین در این نشست مقرر شد پس از تعیین حدود زمین، توپوگرافی محل نیز توسط شهرداری رشت برداشت و به شرکتTTS تحویل شود.

گفتنی است قبل شروع جلسه، اعضا با همراهی فاطمه مهاجر سرپرست مدیریت املاک و دارایی های شهرداری رشت و کارشناسان ثبت املاک از زمین مورد نظر بازدید کردند. بعد از تعیین حدود و ثغور زمین توسط کارشناسان ثبت و شهرداری( این فرایند 20 روز طول می کشد) زمین مورد نظر برای احداث زباله سوز به شرکت TTSتحویل خواهد شد.

photo_2016-08-18_14-59-38

thumbnail_IMG_3041

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code