| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی همایش استانی تجلیل از آنها در شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان برگزار شد.(گزارش تصویری) مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان شامگاه سه شنبه در این مراسم آزادگان را سند پر افتخار نظام جمهوری اسلامی برشمرد که با تمام وجود از حقانیت دین و اسلام و نظام دفاع کردند . ابراهیم طاهر نژاد با بیان اینکه در مکتب ما چیزی به نام اسارت نداریم و در مکتب اسلام و تشیع آزادگی داریم افزود : آزادگان ما کسانی هستند که برای دفاع از دین ،عقیده و آرمانهای خود مبارزه کردند و برغم همه مشکلات تا پای جان از این ارزشها صیانت کردند .اجتماع بزرگ آزادگان استان گیلان (20) به گزارش ایرنا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ادامه داد : نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود به شما عزیزان افتخار می کند چرا که تا آخرین نفس از کشور خود دفاع کردید و این بسیار ارزشمند است. طاهر نژاد با یاد آوری این مطلب که شما آزادگان در سخت ترین شرایط اسرار کشور را فاش نساختید و حتی راضی نشدید کمترین توهین به امام راحل و مقدسات نظام داشته باشید افزود : همه این ها اوج عزت و سرافرازی شما را می رساند و موید آن است که همواره از آرمانهای انقلاب دفاع کردید. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:ما به شما آزادگان افتخار می کنیم چرا که با تمام وجود افتخار مملکت و نظام هستید و برغم همه مشکلاتی که دارید پای ارزشها و آرمانهای انقلاب ایستاده اید و از آن ذره ای عدول نمی کنید. وی با بیان این مطلب که اگر جمهوری اسلامی در موضوع برجام به دستاوردهایی در برابر شش کشور قدرتمند جهان دست پیدا کرد از برکات مقاومت است ، افزود: همین ایستادگی و صلابت شما عزیزان بوده است که دشمن پای میز مذاکره آمد و از موضع خود عقب نشینی کرد . رهبر ایران قوی ترین رهبر دنیا و ایران امن ترین کشور در منطقه است اجتماع بزرگ آزادگان استان گیلان (14) سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود طی سخنانی در اجتماع بزرگ آزادگان گیلان در لنگرود گفت: همواره پشت هر پیروزی نصرت الهی است و آزادگان سرافراز در شرایط سخت از پرودگار عالم استمداد صبر و نصرت کردند.

وی با بیان اینکه صبر، استقامت و پایداری آزادگان مثال زدنی است، افزود: ۲۶مرداد فرصتی برای ابراز ارادت و گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان است.

به گزارش لنگرخبر، سیدرضا جوادپور با تاکید بر اینکه امروز در شرایط کنونی خبری از صدام نیست، تصریح کرد: صدام به زباله دان تاریخ پیوسته و قدرت و عظمت امروز را مدیون لطف خدا، نصرت الهی، صبر، استقامت آزادگان هستیم.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز از جمهوری اسلامی سال ۵۸ قوی تر است، خاطرنشان کرد: رهبر ایران قوی ترین رهبر دنیا، دولت ما باثبات ترین دولت و از لحاظ امنیت هم امن ترین کشور در منطقه هستیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code