| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
نگاه ایران:پژو 2008 اولین محصول ایکاپ، با ظرفیت تولید سالانه هفت هزار دستگاه اسفندماه امسال وارد بازار می شود. دومین خودروی جدید ایران خودرو نسخه فیس لیفت تندر 90 است که جایگزین تندر 90 اتوماتیک خواهد شد. همچنین دنای اتوماتیک با موتور توربو شارژ و سانروف امسال وارد بازار می شود. مدیرعامل شرکت ایران خودرو-پژو در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: دومین محصول مشترک ایران خودرو و پژو محصول 301 است که با ظرفیت تولید سالانه 40 هزار دستگاه اسفند ماه سال آینده عرضه خواهد شد.
پژو 2008 که اسفند امسال به بازار می آید
سه محصول جدید ایران خودرو در راه بازار (+جزئیات) سه محصول جدید ایران خودرو در راه بازار (+جزئیات)پژو 301 سال آینده به بازار وارد می شود
سه محصول جدید ایران خودرو در راه بازار (+جزئیات)
محمدرضا معتمد در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه خودرو مشهد، مهم ترین دستاورد ایکاپ برای صنعت خودروی ایران را تحقق اولین سرمایه گذاری خارجی در تولید خودرو در ایران، توجه به عمق ساخت داخل قطعات و رونق چشم گیر قطعه سازی، انتقال دانش فنی طراحی و تولید و همچنین توسعه محصول با پلتفرم های جدید عنوان کرد.
معتمد در زمینه عمق ساخت داخلی محصولات شرکت ایکاپ اظهار کرد: محصول پژو 2008 با عمق ساخت داخل 20 درصد آغاز و ظرف یک سال به 40 درصد افزایش خواهد یافت. وی خاطرنشان کرد: در قرارداد جدید با پژو به صادرات 20 درصد تولید محصول مشترک توجه ویژه شده است. معتمد مهم ترین بازارهای صادراتی ایکاپ را بازار کشورهای همسایه دانست و گفت: کشورهای خاورمیانه، بازار حوزه خلیج فارس و شبکه صادراتی پژو و ایران خودرو، بازار هدف محصولات است. معتمد تاکید کرد: تمامی قطعه سازان باید تاییدیه ایکاپ را برای تولید قطعه کسب کنند، پژو دانش طراحی قطعه را به قطعه سازان ایرانی انتقال خواهد داد. خودرو جدید دنا با موتور توربوشارژ و مجهز به سانروف امسال به بازار عرضه می شود همچنین معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو نیز در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در جمع خبرنگاران از ورود دنای جدید به بازار خبر داد و گفت: دنای جدید با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان عرضه خواهد شد.
دنای توربو شارژ
سه محصول جدید ایران خودرو در راه بازار (+جزئیات) پژو 207 جدید اسفند امسال به بازار می آید سه محصول جدید ایران خودرو در راه بازار (+جزئیات) سه محصول جدید ایران خودرو در راه بازار (+جزئیات)
مصطفی خان کرمی، از عرضه تندر 90 فیس لیفت شده خبر داد و گفت: این خودرو جایگزین تندر 90 اتومات فعلی می شود. وی به نقش ایران خودرو در تنظیم و کنترل بازار خودرو کشور اشاره کرد و گفت: هر محصولی که متناسب با نیاز مشتری بوده و قابلیت رقابت داشته باشد، می تواند در ایران خودرو تولید و عرضه شود. معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رد رکود در بازار خودرو کشور اظهار کرد: فروش ایران خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است. وی تاکید کرد: روش های فروش ایران خودرو در جهت جلب و جذب مشتریان تغییر کرده و ایران خودرو عرضه هیچ یک از محصولات خود را به بازار محدود نکرده است. وی با اشاره به نمایش محصولات مشترک ایران خودرو و پژو در نمایشگاه مشهد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف حضور ایران خودرو در این نمایشگاه ارزیابی نظر مشتریان نسبت به محصولات ایکاپ و آشنایی و استفاده از دیدگاه های مشتریان در طراحی و تولید خودرو است. خان کرمی یادآور شد: پیش فروش خودروی کپچر با موعد تحویل بهمن و اسفندماه امسال آغاز شده است. وی از عرضه گراندویتارای جدید خبر داد و گفت: محصول پژو 207 جدید که داخلی سازی شده نیز به زودی عرضه خواهد شد. رونمایی از نسخه جدید خدمات پس از فروش ایساکو هم زمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در مشهد، از نسخه جدید پروژه خدمات پس از فروش ایساکو رونمایی شد. مدیرعامل شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با اشاره به رویکرد ایساکو در شیوه ارایه خدمات الکترونیک اظهار کرد: سامانه نرم افزاری که از طریق موبایل در دسترس مشتریان است زمان اعلام نیاز تا دریافت خدمات را کوتاه تر کرده و با صرفه جویی در زمان رضایتمندی مشتریان را فراهم می کند. رضا حسینی در نشست خبری مراسم رونمایی از موبایل اپلیکیشن ضمن اشاره به طراحی خاص غرفه ایساکو برای بهره برداری بازدیدکنندگان از این نرم افزار گفت: از طریق این سامانه خدمات ایساکو به صورت غیرحضوری انجام می شود. وی تاکید کرد: قابلیت های این نرم افزار توسعه و بهبود خواهد یافت. وی افزود: قبلا این سیستم به صورت نوبت دهی بود ولی در سامانه جدید شرایطی ایجاد کردیم تا مشتری ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فنی و مورد نیاز را به صورت آنلاین کسب کند. حسینی به قابلیت های مختلف سامانه جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مشتری برای مراجعه حضوری با کمبود وقت روبرو  است قابلیتی روی این سامانه ایجاد شده که به محض ایجاد درخواست از طریق جی.پی.اس محل حضور مشتری شناسایی می شود. وی ادامه داد: به محض ارسال درخواست مشتری، اطلاعات از طریق سامانه هوشمند به نزدیک ترین موتورسوار امداد اعلام شده و نیروی امدادی در زمان کوتاهی در محل مورد نظر حاضر می شود. اطلاعات موتورسوار نیز از طریق این اپلیکیشن به مشتری اعلام می شود. حسینی به رفع دغدغه های نمایندگی ها از طریق این سامانه اشاره کرد و گفت: این خدمات می تواند به شبکه نمایندگی های ایساکو کمک زیادی کند. وی در ادامه گفت: یکی دیگر از خدمات این سامانه ارایه اطلاعات مربوط به هزینه قطعات و خدمات به مشتری است. حسینی افزود: موبایل اپلیکیشن ایساکو هزینه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را برای مشتری نمایش می دهد، کافی است که مشتری کد قطعه را وارد کرده و اطلاعات را مشاهده کند. این سامانه در دو حالت اندروید و آی.او.اس در کافه بازار وجود دارد که علاقه مندان می توانند آن را نصب و آخرین تغییرات ایجاد شده را نیز در زمان نصب مشاهده کنند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code