| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: معارفه سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، با حضور علی بهارمست معاونت خدمات شهری شهرداری رشت، جباری مشاور عالی شهردار ، علیرضا باقری مشاور شهردار و مرتضی عاطفی مدیرعامل پیشین، علیرضا حاجی پور به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت معارفه شد.

در ابتدا این مراسم  مختار جباری مشاور شهردار با اشاره به اهمیت مباحث محیط زیستی از اقدامات فرهنگی سازمان مدیریت پسماند تشکر کرد.  وی با تقدیر از مرتضی عاطفی مدیرعامل پیشین سازمان مدیریت پسماند برای حاجی پور سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه علی  بهارمست با اشاره به اهمیت وجود مدیریت پسماند در شهر گفت: اهمیت این سازمان وقتی مشخص می شود که فقط یک روز کارهای این سازمان بر زمین بماند.

وی با تاکید ویژه بر بحث نظارت سازمان در حوزه پسماند، رفت و روب و خدمات شهری انجام فعالیت های فرهنگی توسط سازمان برای تشویق و ترغیب شهروندان به همکاری در مدیریت پسماند شهر را شایسته تقدیر عنوان کرد.

مرتضی عاطفی نیز با گزارشی از فعالیت های سازمان در سیزده ماه گذشته به اقدامات سازمان در زمان مدیریت خودش اشاره کرد.  وی نیز برای سرپرست جدید سازمان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین علیرضا حاجی پور سرپرست جدید سازمان نیز با  تشکر از اعتماد شهردار رشت گفت:با ایجاد تیمی منسجم٬ پر تلاش و با پشتکار بیش از پیش جهت نیل به اهداف متعالی سازمان حرکت خواهیم کرد.وی ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد سازمان در آینده تداوم یابد.

در پایان مراسم نیز حکم سرپرستی توسط بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری به علیرضا حاجی پور ابلاغ شد.

تودیع معارفه حاجی پور و عاطفی (1)
تودیع معارفه حاجی پور و عاطفی (4)
تودیع معارفه حاجی پور و عاطفی (2)
تودیع معارفه حاجی پور و عاطفی (3)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code