| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
واکنش مدیرکل اداری ومالی استانداری گیلان در خصوص حاشیه سازی هزینه‌ سفر روحانی به گیلان:
       کد خبر: 52297
نگاه ایران/گروه سیاسی:به دنبال اظهارات حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه گیلان درباره هزینه های سفر هیات دولت و برخی وزرایش به استان گیلان مدیر کل اداری و مالی استانداری گیلان ضمن کذب خواندن این اطلاعات یادآور شد چرا برای هزینه های ناصواب در دوران احمدی نزاد منتقدان احساس تکلیف نمی کردند. ایرج عاشوریمدیرکل اداری و مالی استانداری گیلان با اشاره به مطالب مطرح شده اخیر در خصوص هزینه های سفر کاروان تدبیر وامید به گیلان آن را حاشیه سازی عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، ایرج عاشوری گفت: مطالب مطرح شده اخیر در خصوص هزینه ی سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان تکذیب می شود و براساس اسناد موجود هزینه ی انجام شده که بخشی از آن عمرانی نیز بوده به مراتب کمتر از آن چیزی است که اعلام شده است ضمن آنکه بررسی، تایید و تأمین هزینه های سفر دولت به استان ها از منابع استانی تأمین نمی شود. عاشوری افزود: در حالیکه تنها فقط در یکی از سفرهای استانی دولت دهم (احمدی نژاد) به گیلان در سال ۹۱، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان براساس اسناد موجود هزینه شده است چرا ایشان احساس تکلیف برای افشاگری نداشتند و آیا نشست خبری با موضوع بزرگداشت شهدای گرانقدر جای مطرح کردن اتهامات کذب به نهادهای مختلف است؟ وی خاطرنشان کرد: همچنین اظهارات اخیر درخصوص پرداخت هزینه اقامت وزیر محترم راه و شهرسازی از سوی استانداری کذب محض است و اساساً تکذیب می شود. ایرج عاشوری گفت: استانداری گیلان پیگیری قضایی درخصوص اتهامات وارده را حق قانونی خود می داند. به گزارش نگاه ایران پنجشنبه 27 خردادماه حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان مدعی شده بود استاندار گیلان برای تغییر دکوراسیون مهمانسرای استانداری 500 میلیون تومان هزینه کرده در حالی که نیازی به این هزینه کرد نبود.

این منتقد دولت در ادامه اظهاراتش گفته بود: یک میلیارد و 350 میلیون تومان برای سفر رئیس جمهور به گیلان در فروردین ماه سال گذشته هزینه شد و این مبلغ را به هتل ها و سالن های غذاخوری پرداخت کردند و هنوز 250 میلیون تومان به رستوران های استان بدهکارند.

کربلایی همچنین از سفر  وزیر راه و شهرسازی به گیلان انتقاد کرده و گفته بود این سفر خانوادگی انجام شده  و برای اقامت دو شب وی در دهکده ساحلی انزلی  از طریق استانداری گیلان مبلغ 11.5 میلیون تومان هزینه شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code