| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
در جلسه بزرگداشت شهدای هفتم تیر مطرح شد:
       کد خبر: 51994

نگاه ایران/ آدینه صالح نژاد: جلسه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه، بویژه شهید بهشتی و شهید لنگرودی این حادثه سیف الله عبدالکریمی، به ریاست سیدرضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود ، محمدرضا محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و با حضور مسئولین ادارات و نهادها برگزار گردید.

 جوادپوراز برگزاری یادواره استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: محوریت شهدای هفتم تیر گیلان، شهید عبدالکریمی است که مبدا هدایت، انقلاب و روشن فکری دینی بودند و در بین مردم و در بطن مردم گیلان به تبلیغ دین و مبارزه با انحرافات زمان شاه می پرداخت.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه از چهارشهید ، شهدای هفتم تیر در استان تنها مزار شهید عبدالکریمی در لنگرود است، خاطرنشان کرد: شهید عبدالکریمی قبل از انقلاب باب روشن کردن اذهان مردم را به عهده داشت و درکنار مردم و در مسیر مردم بود.

 وی با تاکید براینکه این مراسم باید به نحو شایسته و باشکوه برگزار شود، اظهار کرد: شرط این کار نیز همکاری و همدلی است و دانشگاه ها، آموزش و پرورش، اصناف و بازاریان و تمام مجموعه باید بسیج شوند تا این یادواره استانی الگویی برای سال های بعد قرار گیرد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود از مسئولان فرهنگی و تبلیغی استان از جمله شورای هماهنگی تبلیغات استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان درخواست کرد برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتری کنند تا خدمات این شهدا بیان شود و شهرستان لنگرود نیز آمادگی کامل دارد که میزبان این مراسم باشد.

 محمدرضا محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان لنگرود به وجود شهیدانی همچون شهید املاکی، نورانی و عبدالکریمی افتخار می کند، گفت: امسال در خصوص بزرگداشت شهدای هفتم تیر ستادی تشکیل و یادواره استانی شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود برگزار می شود.

 محمدی بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید و اظهار کرد: یادواره استانی شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی به احتمال زیاد ششم تیر در لنگرود برگزار می شود.

نشست هفتم تیر لنگرود (8)

سید مهدی رجایی

نشست هفتم تیر لنگرود (1)

نشست هفتم تیر لنگرود (12)

نشست هفتم تیر لنگرود (5)

نشست هفتم تیر لنگرود (4)

نشست هفتم تیر لنگرود (6)

نشست هفتم تیر لنگرود (11)

نشست هفتم تیر لنگرود (7)

نشست هفتم تیر لنگرود (10)

نشست هفتم تیر لنگرود (2)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code