| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان در اجرای پروژه های عمرانی پیوست و سناریوی رسانه ای را در انعکاس آثار ارزشمند لحاظ کنند . یوسف گلشن در اولین همایش نشست هم اندیشی نقش روابط عمومی ها در سازمان ها و رسانه ها ویژه مسئولین و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولین روابط عمومی های آنان و رابطین خبری بانوان گیلان ، به نقش ارزنده اطلاع رسانی شفاف و نیز ضرورت افکار سنجی و انتقال آن ها به مدیران اشاره کرد و گفت: اگرچه برپایی همایش های تخصصی برای ارتقای سطح دانش عناصر خبر در روابط عمومی ها بسیار حائز اهمیت است، اما این ضرورت احساس می شود که برخی مدیران دستگاه های اجرایی نیز در شناخت اهمیت اطلاع رسانی کوشا باشند. به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان با اشاره به اینکه استاندار گیلان در تمامی برنامه ها دغدغه اطلاع رسانی از اقدامات دولت را دارد گفت : این مسئله نشان می دهد که همه مدیران باید دانش رسانه ای خود را افزایش دهند تا این گونه تلقی نشود که برخی از آنان تلاش کمتری را در این زمینه انجام می دهند. وی همچنین پیوست و سناریوی رسانه ای را در اجرای پروژه های عمرانی و انعکاس آثار ارزشمند مهم دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست توجه ویژه ای داشته باشند چراکه اکثر رسانه ها به صورت خصوصی اداره می شوند و نیازمند حمایت های مالی هستند. گلشن با گرامیداشت 24 خرداد گفت :درحالی که با برنامه ریزی های هدفمند برخی رسانه های رقیب به دنبال نشانه رفتن نقاط قوت  دولت و تضعیف دست آورده ای آن هستند وظیفه همه ما را سنگین می کند تا با انعکاس دست آورده ای  دولت به تقویت روحیه امید در جامعه همت بگماریم . وی وجود و اهمیت تبلیغ و روح نشاط و شادابی در ورزش را مهم ارزیابی کرد و گفت :اگرچه آموزش تخصصی مدیران دستگاه های اجرایی می تواند در همگرایی و مفاهمه با روابط عمومی ها نقش مؤثری داشته باشد ، اما یک روابط عمومی قوی نیز این توانایی را دارد تا با نگرش های سازنده خود مسیر اهداف سازمان را تسهیل کند . مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان متن و واقعیت های جامعه را لازمه پویایی و ایجاد نشاط برشمرد و گفت : هر چه که روابط عمومی ها از پرداختن به حواشی پرهیز کنند ، قدرت آن ها در تولید و تحلیل اخبار مفید و سازنده افزایش پیدا خواهد کرد. وی کار رسانه ای را فعالیت سخت و مشقت بار ذکر کرد و گفت : اینکه در مراسم افتتاح بعضی از پروژه ها هزینه های مختلف ازجمله هزینه اسکان و پذیرایی دیده می شود کم توجهی به هزینه های رسانه ای ، کم لطفی آشکار به تولید خبر و تولید محتوا است .  

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code