| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
منظور عضو شورا از «پذیرایی میهمانان خارجی» چیست؟
       کد خبر: 51156
نگاه ایران/ مریم صابری: در جریان صدو چهل و پنجمین جلسه شورای شهر رشت، محمود باقری مانند چند هفته اخیر ناطق اول جلسه بود.(گزارش مشروح این جلسه) باقری در ابتدای صحبت هایش با ذکر این نکته که کاری نکنیم که نتوانیم در آینده جوابگو باشیم به ادامه طرح انتقادات هفتگی از محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت پرداخت. وی با اشاره به نصب کیوسک های بانک شهر در سطح رشت گفت: این اقدام شهرداری غیرقانونی است. باقری با اشاره به فعالیت ۷۱ مشاور شهردار گفت: هرگونه جذب در شهرداری باید با مجوز استخدامی و گزینش صورت گیرد. باقری با اشاره به درخواست مجوز برای جذب مشاور از سوی شهرداری افزود: شورا شهر نمی تواند در این مورد مجوزی صادر کند. وی همچنین در ادامه برای چندمین بار به وضعیت انحلال و ادغام سازمان ها اشاره کرد و گفت: جذب نیرو در این سازمان ها با کدام مجوز انجام می شود؟ باقری در ادامه به وضعیت سکونت شهردار اشاره کرد و گفت: باوجود منزل سازمانی شهردار رشت چرا باید در ساختمان دیگری سکونت داشته باشد؟ این عضو مخالف شهردار رشت خطاب به اعضای شورای شهر گفت:باید سوال کرد که چرا شهردار اصرار دارد لوله های موردنیاز در ساخت وسازهای رشت را از شرکتی اصفهانی خریداری کند.

ادعای عجیب باقری با استناد به سخنان جنجالی حجت الاسلام رفیعی

باقری در ادامه با تغییر لحنی معنادار افزود:«درد است برای رشت میهمان خارجی بیاوریم و بعد «پذیرایی» کنیم ؛از همان پذیرایی هایی که حجت الاسلام رفیعی در حرم حضرت معصومه در مقایسه گیلان و اروپا گفتند.»

به گزارش نگاه ایران؛ حجت الاسلام رفیعی چند روز قبل طی سخنان جنجالی که با واکنش مقامات و بسیاری از شهروندان گیلان مواجه شد گفته بود در برخی نقاط گیلان از نظر حجاب با اروپا فرقی وجود ندارد . این کارشناس برنامه تلویزیونی «سمت خدا» همچنین مدعی شده بود طبق مشاهداتش در ۱۴ و ۱۵ خرداد برخی در خیابان های گیلان با بی حجابی محض و لباس های نیمه عریان حضور داشتند.

نایب رییس شورای شهر رشت مدعی شد: پول این قبیل پذیرایی ها از کارپردازی شهرداری پرداخت می شود که فقط می توانم بگویم: خاک برسر ما …
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code