| سه شنبه، 28 فروردین 1403
نخستین نشست مجمع نمایندگان گیلان در مجلس دهم با استاندار:
       کد خبر: 50903

نگاه ایران: استاندار گیلان امشب در نخستین نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان با اشاره به وجود دیدگاه مشترک نمایندگان استان به منظور یاری رساندن به مدیران اجرایی  اظهار داشت : باید از ظرفیت والای  مجلس در جهت توسعه و تعالی استان بهره گیریم .

نشست استاندار و مجمع نمایندگان گیلان (6)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمد علی نجفی در این نشست با بیان اینکه با نگاه مشترک خواهیم توانست طرح های  بزرگ و زیر بنایی استان که در حال شکل گیری است را تکمیل کنیم افزود : در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است باید دست در دست هم دهیم و با بهره گیری از فرصت ها در جهت رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در استان تلاش کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان از کاهش بیش از 4 درصدی نرخ بیکار در طی 3 سال گذشته خبر داد و افزود : الحمدا.. در دولت تدبیر و امید توفیقات خوبی در بخش های مختلف حاصل شد اما این به معنای حل کامل مشکلات نیست .

دکتر نجفی ابراز امیدواری کرد :  به یاری خداوند با همکاری نمایندگان فرصتی ایجاد خواهد شد تا مباحث استانی را مشترکاً در مرکز دنبال کنیم .

وی از وجود تفاهم و نگاه مشترک با نمایندگان مجلس در حل مشکلات استان خبر داد و افزود : انشاء ا... جلساتی که مشترکاً در تهران با وزرا و معاونین رییس جمهور خواهیم داشت راهگشا در حل مشکلات استان خواهد بود .

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات شهرستانها و دیدگاههای شهرستانی نمایندگان نیز در قالب نشست های خاص از جمله مجمع  پیگیری خواهد شد  .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه روحیه تعامل بسیار خوب و امیدوار کننده ای را در نمایندگان استان شاهد هستیم افزود : با توجه به وجود  تخصص های مختلف در نمایندگان استان و تجربه و علاقه مندی آنان امیدواریم بتوانیم گام های ارزشمندی را در جهت توسعه و پیشرفت گیلان برداریم.

نشست استاندار و مجمع نمایندگان گیلان (2)

رییس مجمع نمایندگان استان نیز با اشاره به اینکه در جلسات اولیه با استاندار گیلان در زمینه اولویت بندی طرح های زیر بنایی استان و دغدغه های مشترک به تفاهم رسیدیم گفت : امیدواریم با همدلی و وفاقی که بین مجمع نمایندگان ، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد برخی از دغدغه های مردم استان را برطرف کینم .

مهرداد لاهوتی با بیان اینکه باید به استاندار گیلان برای توسعه استان کمک کرد گفت : نباید تنها انتظارات خود را بیان کنیم بلکه باید دست در دست هم در جهت ارتقا استان گام برداریم .

 وی با اشاره به اینکه باید تنگناهها را شناخت و اقدام کرد گفت : ما متوجه مشکلات و کمبود اعتبارات هستیم و به عنوان یک گیلانی به استاندار خدا قوت می گویی که با این تگناههای مالی در حال کار کردن است .

وی با اشاره به اهمیت تکمیل طرح های عمرانی  نیمه تمام گفت : حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان عامل مهم اقتصادی دارای اهمیت بسیاری است که باید باتوجه به کمبود اعتبارات نسبت به اولویت بندی اجرای آنها اقدام کنیم .

نشست استاندار و مجمع نمایندگان گیلان (3)

نشست استاندار و مجمع نمایندگان گیلان (4)

نشست استاندار و مجمع نمایندگان گیلان (5)

IMG_6922

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code