| جمعه، 31 فروردین 1403
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:
       کد خبر: 49874
نگاه ایران: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از افتتاح هفت تصفیه خانه فاضلاب نواحی و شهرک های صنعتی در این استان خبر داد و گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در گیلان 100 درصد رشد دارد.

طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به زیرساخت های صنعتی در نواحی و شهرک های صنعتی گیلان اظهار کرد: از سال 93 زیرساخت ها انجام شد و در سال 94 خروجی این زیرساخت ها را دریافت کردیم و امسال نیز وضعیت بهتر می شود.

وی افزود: با توجه به اقلیم منطقه گیلان و شرایط خاص آب و هوایی توسعه شهرک های صنعتی مناسب با توسعه زیست محیطی پیش می بریم و به همین منظور در احداث تصفیه خانه فاضلاب  و شهرک های صنعتی دارای رشد 100 درصدی است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه احداث پنج تصفیه خانه در استان آغاز شده است، تصریح کرد: 50 درصد تصفیه خانه ها در دست بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه امسال دو تصفیه خانه اضافه می شود، خاطرنشان کرد: در سال جاری هفت تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی استان در دست احداث است که سه تصفیه خانه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

لاهوتی اشکوری با تصریح بر اینکه اکنون هفت تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در نواحی و شهرک های صنعتی در دست بهره برداری است، گفت: به لحاظ ارتقای سطح بهره برداری اقدام های فنی و خوبی را انجام داده ایم.

وی تصفیه خانه های مذکور را مطابق با استانداردهای تعریف شده زیست محیطی عنوان کرد و یادآور شد: از این نظر مشکلی در احداث تصفیه خانه ها وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان درباره افزایش قدرت نیروی برق در این شهرک ها، متذکر شد: قبل از سال 93 شهرک های صنعتی و نواحی با مشکل برق مواجه بودند و در سال 94 به میزان 25 مگاوات قدرت به برق شهرک ها اضافه شود و امسال نیز این روند ادامه می یابد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code