| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/ گروه اجتماعی: حوالی ساعت 7:30 صبح امروز (جمعه 14 خرداد) یک دستگاه خودرو پراید 132 سفید به داخل گودال تقاطع غیرهمسطح در حال ساخت رشتیان (شهید رجایی) رشت سقوط کرد. این خودرو که از سمت بقعه دانای علی (خیابان بیستون) به سمت خیابان رشتیان در حال حرکت بود به دلیل نامعلومی به سمت دیوار حفاظ کارگاه عملیات عمرانی زیرگذر تغییر مسیر داد و با شکستن و عبور از آن به داخل گودال حدودا پنج متری سقوط می کند. بنا به گفته شاهدین عینی به نگاه ایران، این حادثه مصدومیت راننده خودرو که خانم جوانی بود را به همراه داشت. نگاه ایران در صورت کسب اطلاعات بیشتر، اخبار تکمیلی را منتشر خواهد کرد. سقوط پراید رشتیان (1) سقوط پراید رشتیان (3) تکمیلی: 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: در ساعت ۷:۱۱ دقیقه صبح امروز ۱۴ خرداد ۹۵ حادثه سقوط یک دستگاه خودرو به داخل گودال و محبوس شدن راننده به سازمان آتش نشانی اعلام شد که سریعا دو دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاههای ۵و۱ به محل حادثه واقع در خیابان رشتیان اعزام شدند.

مومنی در ادامه افزود: خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان راننده "خانم حدودا ۳۵ ساله" توسط حاضرین در محل احداث پروژه به بیرون خودرو انتقال یافت که آتش نشانان نسبت به ایمن سازی خودرو جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، همچون ریزش بنزین، انفجار و آتش سوزی اقدام نمودند و با تمهیدات ایمنی ویژه راننده را به مکان امن انتقال دادند.

سقوط پراید رشتیان (4)

سقوط پراید رشتیان (1)

سقوط پراید رشتیان (2)

سقوط پراید رشتیان (3)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code