| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت؛
       کد خبر: 46352
نگاه ایران: مدیر دفترسرمایه گذاری شهرداری رشت گفت: تسهیل و تسریع در پروژه های شهرداری مهمترین اصول در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است.

 متین عاشوری بعدازظهر شنبه با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان در مورد شناسایی چالش ها و چشم اندازهای جذب سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان با محوریت مدیریت و عمران شهری، اظهار کرد: در راستای تحقق جذب سرمایه بخش خصوصی و عمومی٬ اصلاح فرایندها٬ حمایت از سرمایه گذار٬ تسهیل گری و تسریع در پروژه های سرمایه گذاری بعنوان مهمترین اصول در جذب سرمایه مورد توجه قرار دارد.

وی گفت: در راستای این مهم٬ شهرداری رشت در نظر دارد با مشارکت بخش خصوصی ٬زمینه های توسعه شهر را به صورت یک فرآیند درآورد.

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت  فرایند توسعه شهر را به صورت یک فرایند برد - برد اعلام و تصریح کرد: این فرایند برد برد در حوزه های فرهنگ٬  هنر٬ سلامت و خوراک شناسی بر اساس ظرفیت های موجود در شهر رشت فراهم است.

عاشوری با بیان اینکه دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت هدایت و بکارگیری سرمایه های بخش خصوصی با هدف تامین منابع پایدار را برای توسعه زیر ساخت های شهری به عهده دارد خاطر نشان کرد: تلاش در جهت رفع اهداف کوتاه مدت٬ میان مدت و بلند مدت نیز در دستور کار قرار دارد .

وی گفت: این مهم گامی در جهت دستیابی به والاترین هدف که گسترش و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان است برداشته می شود.

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت بیان کرد: شهرداری علاوه بر فراهم کردن زیر ساخت های اداری و اجرایی از جمله برنامه ریزی برای تاسیس سازمان سرمایه گذاری ٬ عقد قرار داد با مشاوران مجرب کشوری و همچنین استفاده از بازاریابان حرفه ای برای جذب سرمایه بخش خصوصی به شناسایی و تهیه فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقدام کرده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code