| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران:نخستین دوره مربیگری بین المللی والیبال ساحلی درجه A، با همکاری فدراسیون والیبال و هیات والیبال استان گیلان به میزبانی این منطقه در مجموعه ورزشهای ساحلی مرحوم قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار شد.
به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در این دوره که ۳۵ نفر از مربیان والیبال کشور حضور داشتند، محمد بن حمیدیا، مدرس قطری فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در این دوره آموزشی به تدریس متدهای جدید والیبال پرداخت.
این دوره آموزشی از شانزدهم لغایت بیستم اردیبهشت ماه برگزار شد و در آن مربیان والیبال کشور با آخرین متد تمرینی، تاکتیک و تکنیک های بازی و مربیگری آشنا شدند و در آخرین روز نیز از شرکت کنندگان آزمون تعیین سطح به عمل آمد. از روش های جالب آموزشی این مدرس الجزایری تباری مقیم قطر اینکه بعد از پایان دوره آموزشی، شرکت کنندگان در این دوره به مدت ۹ ماه با وی در ارتباط بوده تا ضمن مرور دوره، با تبادل اطلاعات در عرصه عمل، این آموزه ها نهادینه شود. این دوره آموزشی در راستای همکاریهای سازمان منطقه آزاد انزلی با فدراسیون والیبال کشور برگزار شد و پیش از این، منطقه آزاد انزلی میزبان دو دوره مسابقات والیبال قهرمانی کشور بوده که در آخرین دوره، در مرداد ماه سال گذشته تیم والیبال ساحلی منطقه قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code