| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ فرهنگی از «خاتم (ص) تا منجی(عج)» با اشاره به برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان، اظهار کرد: برپایی این کنگره از 17 فروردین با برگزاری یادواره های شهرستانی کلید خورد. فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در روز شنبه اجلاسیه شهدای فرهنگی با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: روز یکشنبه اجلاسیه شهدای زن و نقش زنان در دفاع مقدس برگزار می شود. به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه اجلاسیه مربوط به جانبازان و ایثارگران و رزمندگان با حضور سرلشکر صفوی برگزار می شود که در این مراسم بخشی از رشادت های نیروهای مسلح، بسیجیان و ... به نمایش گذاشته می شود. عبدالله پور گفت: در روز سه شنبه اجلاسیه نهایی کنگره ملی هشت هزار شهید همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور آیت الله نوری همدانی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود. فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری نماز جمعه 10 اردیبهشت ماه جاری در میدان شهدای ذهاب رشت خبر داد.

عرضه 203 جلد کتاب شهدای گیلان در نمایشگاه «از خاتم تا منجی» رشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نمایشگاه «از خاتم تا منجی» نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان متذکر شد: این نمایشگاه شامل 44 غرفه است که چهار غرفه آن محتوایی بوده و در واقع بن مایه اصلی 40 غرفه دیگر است.

فیروز فاضلی با بیان اینکه در نمایشگاه مذکور 203 جلد کتاب در رابطه با شهدا به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما در برپایی این نمایشگاه آشناسازی بیشتر نسل نوجوان و جوان جامعه با آرمان های شهداست.

به گزارش فارس، وی امنیت و آرامش امروز کشور را به برکت خون و رشادت های شهدا دانست و یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مسئولیت کمیته فرهنگی کنگره ملی هشت هزار شهید استان را به عهده دارد.

این مسئول تمام درستی های نمایشگاه مذکور را متعلق به شهدا دانست و متذکر شد: امیدواریم به برکت خون شهدا بتوانیم گام های موثر در این زمینه برداریم.

افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (35) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (20) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (21) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (30) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (29) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (28) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (36) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (27) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (23) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (24) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (25) فیروز فاضلی افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (22) محمد عبدالله پور (2) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (33) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (32) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (40) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (37) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (39) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (38) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (41) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (4) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (2) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (11) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (10) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (3) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (9) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (12) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (13) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (16) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (15) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (5) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (8) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (6) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (7) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (1) افتتاح نمایشگاه فرهنگی از خاتم تا منجی (17)
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code