| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
گزارش تصویری جلسه کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر:
       کد خبر: 42891
نگاه ایران/ پویا درگاهی: جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت صبح امروز(پنج شنبه 9 اردیبهشت) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با تبریک روز شوراها اظهار کرد: شوراها از مردم و برای مردم شکل گرفته و انجام خدمات در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر و شهروندان، از وظایف ذاتی شوراها محسوب می شود.

فاطمه شیرزاد افزود: در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل شده همه مسئولان باید تلاش کنند تا با اقدامات عملی در حوزه های خدمات رسانی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی، در جهت توسعه پایدار گام بردارند.

وی  با بیان اینکه تا کنون کم کاری های زیادی در حوزه های مختلف صورت گرفته تصریح کرد: هدف شورای شهر گام برداشتن در مسیر توسعه بوده و با توجه به نیازهای موجود و در جهت رفع معضلات انجام وظیفه می کند.

ضرورت توجه به معضلات حوزه سلامت

به گزارش مهر،در ادامه این جلسه یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با اشاره به معضلات متعدد حوزه سلامت در شهر گفت: حوزه سلامت شهری یکی از مسائل بسیار مهم است که متاسفانه طی سال های گذشته توجه چندانی به آن نشده است.

سید رضا موسوی روزان افزود: رودخانه های آلوده، زباله و فاضلاب های شهری از جمله مهمترین معضلات سلامت شهری در رشت است که مغفول مانده و اقداماتی که برای ساماندهی آنها انجام شده، مفید به فایده نبوده است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ سال است که فاضلاب رشت به رودخانه های زرجوب و گوهر رود می ریزد و بی توجهی به این مهم باعث شده تا امروز این دو رودخانه در زمره آلوده ترین رودخانه های شهری جهان قرار گیرند.

موسوی روزان با تاکید بر نقش فعالان حوزه سلامت در بهبود شرایط تصریح کرد: بدون شک ساماندهی به وضعت سلامت شهری و اقدامات عملی در این زمینه، نیازمند همیاری و همکاری فعالان این حوزه و شهرداری و شورای شهر است.

در پایان این جلسه که با حضور علی بهار مست معاون خدمات شهری شهردار، فرامرز جمشید پور مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت،طیبه بینا مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت، و حجت نجف زاده رئیس شبکه بهداشت این شهر برگزار شد، از رامین نوازی پاکبان برتر، ساجد بخشی رئیس اورژانس شهرستان رشت، معصومه پور محسن رئیس هیات مدیره جمعیت مامایی رشت، ناصری پرستار نمونه و دکتر فقیهی دندانپزشک تقدیر به عمل آمد.

کمیسیون بهداشت (25) کمیسیون بهداشت (27) فاطمه شیرزاد (2) کمیسیون بهداشت (1) کمیسیون بهداشت (2) کمیسیون بهداشت (3) کمیسیون بهداشت (9) کمیسیون بهداشت (5) کمیسیون بهداشت (11) کمیسیون بهداشت (13) کمیسیون بهداشت (14) کمیسیون بهداشت (15) کمیسیون بهداشت (16) کمیسیون بهداشت (17) کمیسیون بهداشت (18) کمیسیون بهداشت (19) کمیسیون بهداشت (24) کمیسیون بهداشت (23) کمیسیون بهداشت (22) کمیسیون بهداشت (21) رضا موسوی روزان کمیسیون بهداشت (26)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code