| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: به گزارش  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۰:۲۳ شب گذشته ۲۴ فروردین ۹۵ مبنی بر بروز آتش سوزی یکباب منزل مسکونی، بیدرنگ سید حسین نظری مسوول شیفت ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی ۷ دستگاه خودرو بهمراه ۱۸ آتش نشان از ایستگاههای۹و۵و۲ را به محل حادثه واقع در حمیدیان – خیابان هنرپرور  اعزام کرد.

جمال فتحی فرمانده تیم نخست آتش نشانان اعزامی با بیان اینکه در مسیر رسیدن به محل حادثه دود بسیار غلیظ مشاهده می شد افزود: به محض رسیدن به محل حادثه با پهن کردن چندین رشته لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن آتشی که به شدت در حال گسترش بود پرداخته و پس از تلاش ۱۵ دقیقه ای آتش را  مهار و اطفای نمودیم.

فتحی با بیان اینکه علت حادثه نقص فنی گازپیکنیک روشن بوده افزود: مالک منزل پس از روبرو شدن با نشت گاز و شعله وری گاز پیک نیک اقدام به انتقال آن به بیرون از محوطه نمود که بعلت شتاب زدگی و داغ شدن سیلندر و سقوط بر روی فرش موجبات بروز آتش سوزی فراهم شد.

گفتنی است: در سال گذشته تنها ۲۰ درصد از خانه های آتش گرفته دارای بیمه آتش سوزی بوده اند و متاسفانه بار دیگر در این حادثه با توجه به خسارات وارده شاهد عدم وجود هرگونه بیمه آتش سوزی هستیم.

در پایان توصیه آتش نشانان: در زمان بروز حادثه خونسرد باشید و قهرمان بازی درنیاورید و به یاد داشته باشید سلامت شما مهمترین اصل است و بلافاصله طی تماس با سامانه ۱۲۵ ، سازمان آتش نشانی را در جریان حادثه قرار دهید.

آتش سوزی پیک نیک رشت (5)

آتش سوزی پیک نیک رشت (1)

آتش سوزی پیک نیک رشت (2)

آتش سوزی پیک نیک رشت (4)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code