| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت،در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۱:۲۶ دقیقه شب گذشته ۲۱ فروردین ۹۴ مبنی بر بروز آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری، بیدرنگ سید حسین نظری مسوول شیفت ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه ۱۲ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار خرمشهر ، نبش کوچه پاییزان اعزام کرد.

مسعود فرصتی فر فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: پس از مشاهده یکدستگاه خودروی سواری سمند که کاملا طعمه شعله های آتش شده بود بلادرنگ پس از ایمن سازی محل حادثه بوسیله یک رشته لوله آبدهی نسبت به اطفای کامل آتش اقدام نمودیم.

وی در ادامه علت آتش گرفتن این خودروی سواری در حال حرکت و آسیب دیدن راننده و سرنشین در لحظاتی پس از پر کردن گاز LPG را چنین اعلام داشت: جمع شدن و نشت گازLPG  به داخل اتاقک خودرو که بواسطه روشن شدن کبریت موجبات انفجار و آتش سوزی را فراهم نمود.

همین گزارش حاکی است: در این حادثه دو مرد حدودا ۳۴ ساله از ناحیه دست و پا و صورت دچار سوختگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوختگی ولایت انتقال یافتند و طی اطلاع واصله از بیمارستان این دو بیمار  با ۳۶ و ۲۲ درصد سوختگی هم اکنون تحت درمان می باشند.

 آتش سوزی خودرو رشت (1) آتش سوزی خودرو رشت (2)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code