مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان مطرح کرد:
چاپ
نگاه ایران: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مدیران دفا تر خدمات مسافرتی استان خواست در نوروز ۹۵ براساس نیازسنجی و مخاطب شناسی، بسته های نوین گردشگری طراحی و به متقاضیان ارایه دهند. رضا علیزاده افزود: توسعه گردشگری و افزایش شمار گردشگران در گرو خدمات دهی مطلوب و باکیفیت از سوی همه عناصر سفر است؛ که در این میان دفا تر خدمات مسافرتی و گردشگری گیلان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. وی با بیان اینکه دفا تر خدمات مسافرتی و گردشگری می توانند با سنجش موقعیت جامعه و بررسی ظرفیت های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی هر منطقه، بسته های سفر ویژه ای را تعریف نمایند، تحول در نظام اقتصادی را حاصل تلاش این عناصر خواند. وی تاکید کرد: متناسب با نیاز و ذائقه متقاضیان سفر باید تلاش شود تا بسته های سفر از حالت یکنواختی خارج و متنوع و مهیج تر شود. علیزاده، همبستگی و اتحاد دفا تر خدمات مسافرتی و گردشگری را یک امر مهم دانست و تصریح کرد: توسعه گردشگری و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در استان مستلزم عزم جدی تمامی عوامل سفر است. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه رضایتمندی گردشگران از سفر به گیلان با ارائه خدمات مناسب از سوی راهنمایان گردشگری محقق می شود، از این افراد بعنوان سفیران فرهنگی استان یاد کرد. علیزاده با ابراز خرسندی از کسب کرسی بازرسی کانون گردشگری کشور توسط یکی از فعالان عرصه راهنمای تور استان گیلان، بر ضرورت ارتقا سطح علمی و عملی راهنمایان گردشگری تاکید کرد. وی ادامه داد: انتظار می رود راهنمایان گردشگری بعنوان بازوان اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به درستی نقش آفرینی کرده و امور محوله را به تناسب ظرفیت های بالای استان در امر گردشگری اجرایی کنند. علیزاده بر لزوم خدمات رسانی از سوی راهنمایان در ایام عید نوروز تاکید نمود و خواستار تدوین برنامه های نوروزی از سوی آنان شد. ۲۰۰ راهنمای گردشگری رسمی و ۵۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال هستند.
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code