| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403

بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد ۷۵ ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان ۱۳ ساله در بخش حویق جان باختند.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تالش گفت: بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد ۷۵ ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان ۱۳ ساله در بخش حویق جان باختند .

ایرج شاهی در جلسه مدیریت بحران تالش این شهرستان، اظهار کرد: بر اثر سیل امروز تالش برخی از جاده های روستایی این شهرستان مسدود شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تالش با بیان اینکه بر اثر سیل برق، آب و گاز برخی از منازل در این شهرستان قطع شده است، افزود: در حال حاضر ۲ هزار خانوار در تالش فاقد برق هستند.

وی با اشاره به اینکه همچنین بر اثر سیل به باغ های کیوی، شالیزارها، استخرهای ماهی و کندوهای زنبور عسل در مناطق مختلف تالش آسیب وارد شد، تصریح کرد: تخریب پل عابر پیاده شهر تالش از دیگر خسارت هایی است که سیل در این شهرستان به جای گذاشته است.

شاهی گفت: متاسفانه بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد ۷۵ ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان ۱۳ ساله در بخش حویق جان باختند.

این مقام مسئول از تخریب ۲ واحد مسکونی در تالش خبر داد و افزود: بر اثر سیل ریزش و رانش مسیرهای مواصلاتی روستایی نیز داشته ایم.

وی از مسئولان زیرمجموعه مدیریت بحران استان گیلان خواست از لحاظ ادوات و ماشین آلات برای مدیریت سیل تالش، یاری گر دستگاه های زیرمجموعه مدیریت بحران شهرستان باشند.

شاهی گفت: انتظار از دستگاه هایی که به زیرساخت های مجموعه آنان در شهرستان تالش خسارت وارد شده به منظور ترمیم پروژه های آسیب دیده، تامین اعتبار لازم را انجام دهند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code