| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

مهران مدیری درباره سرانجام موزه دورهمی  و ساخت سریال هیولا دو به ارائه توضیحاتی پرداخت.

مدیری درباره موزه دورهمی گفت: متاسفانه قضیه موزه دورهمی به چند دلیل کش پیدا کرد. اول اینکه برای این کار هماهنگی‌های بسیاری با تلویزیون لازم بود و دوم بسیاری از هنرمندان هدایای خود را هنوز به موزه دورهمی نداده‌اند. هفته آینده دورهمی فصل چهارم به پایان رسیده و هماهنگی‌های نهایی برای موزه دورهمی انجام شود. به این ترتیب یک پیج در فضای اینستاگرام در نظر گرفته شده که تمام هدایا به همراه توضیحاتش در آن گذاشته شده و فراخوانی می‌دهیم تا از صاحبان برند دعوت کنیم که اگر راغب هستند مبلغ پیشنهادی خود برای خرید کل موزه را ارائه دهند. بعد از این اتفاق موزه به بالاترین پیشنهاد واگذار شده و مبلغش به هلال احمر اهدا می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: فصل پنجم دورهمی بعد از محرم و صفر آماده شده و همزمان سری دو مجموعه هیولا نیز برای تولید آماده می‌شود.

مهران مدیری در بخش پایانی این نشست در پاسخ به سوال‌‌ خبرنگار ایلنا درباره اینکه چرا سانسور دورهمی توسط تلویزیون را که بارها از آن حرف زده قبول کرده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، اظهار داشت: این بحثی طولانی است که نمی‌توان آن را در این نشست توضیح داد. به زودی نشست خبری برگزار کرده و به همه سوالات پیرامون این موضوع پاسخ می‌دهم.

 

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code