| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: استاندار گیلان ﺩﺭ پی موفقیت تعدادی از ورزشکاران گیلانی در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا اندونزی پیام های تبریک جداگانه ای صادر کرد. متن این پیام ها به شرح زیر است: جناب آقای میثم علیپور طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در بازیهای آسیایی پارالمپیک ۲۰۱۸ در جاکارتا اندونزی و کسب مدال قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران با عضویت جنابعالی بار دیگر مایه افتخار و مسرت برای مردم گیلان سرفراز شد. اینجانب کسب این موفقیت غرور آفرین که علیرغم وجود محدودیت جسمی بدست آمده را به شما و خانواده گرانقدرتان و همچنین مربیان و جامعه ورزشی گیلان تبریک عرض نموده و امیدوارم در میادین دیگر نیز موفق و پیروز باشید.
مصطفی سالاری
استاندار گیلان
سرکار خانم مهری فلاحی کسب مدال نقره تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا اندونزی با عضویت سرکارعالی موجبات خرسندی و شعف مردم ورزش دوست گیلان را فراهم کرد. اینجانب ضمن تبریک کسب این افتخار به شما، خانواده گرامی، مربیان و جامعه ورزشی گیلان، سربلندی و توفیق کاروان اعزامی ورزشکاران ایران اسلامی را در این دوره از مسابقات، از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
مصطفی سالاری
استاندار گیلان
جناب آقای سامان رضی
کسب مدال برنز رشته وزنه برداری بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا اندونزی توسط جنابعالی افتخار دیگری برای ورزش استان گیلان و کشور عزیزمان رقم زد.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به شما، خانواده گرامی، مربیان زحمتکش و جامعه ورزشی گیلان، آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر برای ورزشکاران غیور گیلانی در میادین ورزشی را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.
مصطفی سالاری
استاندار گیلان