| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: کارگردان فیلم عرق سرد می گوید: صداوسیما به ما اعلام کرده که تیزری را باید در اختیار آنها قرار بدهیم که هیچ صحنه ای از بازی باران کوثری در آن استفاده نشده باشد و از آنجا که با توجه به ساختار فیلم امکان ساخت چنین تیزری وجود ندارد، از تبلیغات تلویزیونی محروم هستیم.
ایلنا نوشت: سهیل بیرقی (کارگردان فیلم عرق سرد) با گلایه از عدم حمایت تبلیغاتی نهادهای مختلف از این فیلم گفت: متاسفانه ما از بین سالن هایی که فیلم های سینمایی را اکران می کنند، 97 سالن متعلق به حوزه هنری را در اختیار نداریم و حوزه هنری از اکران این فیلم در سینمایی همچون آزادی جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: علیرغم مذاکراتی که داشتیم و حتی پیشنهاداتی که برای اصلاح بخش هایی از فیلم مطرح کردیم اما بازهم حوزه هنری با نمایش این فیلم در سالن های سینمایی خود موافقت نکرد و به نظر می رسد این مجموعه با مضمون فیلم مخالف است. بیرقی ادامه داد: تبلیغات شهری نیز شامل حال ما نشده و بعد از پیگیری های فراوان، شهرداری و ارگان های مربوط به شهر هیچ بیلبوردی را در اختیار ما قرار ندادند. کارگردان عرق سرد با اشاره به اینکه صداوسیما نیز تیزرهای این فیلم را پخش نمی کند، گفت: صداوسیما به ما اعلام کرده که تیزری را باید در اختیار آنها قرار بدهیم که هیچ صحنه ای از بازی باران کوثری در آن استفاده نشده باشد و از آنجا که با توجه به ساختار فیلم امکان ساخت چنین تیزری وجود ندارد، ما از تبلیغات تلویزیونی نیز محروم هستیم.   بیرقی ادامه داد: به صورت غیرمستقیم صداوسیما به ما اعلام کرده که امکان پخش تصاویر باران کوثری وجود ندارد
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code