| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: مهیار رستگار  با اشاره به وضعیت جاده های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای مواصلاتی به جز پونل به خلخال باز است.

وی با بیان اینکه محور پونل به خلخال همچنان به دلیل احتمال خطر ریزش بهمن مسدود است، افزود: محور جایگزین آن اسالم به خلخال است و رانندگان با زنجیر چرخ می توانند از این محور استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان به تعطیلات مناسبتی مقارن با تعطیلات پایان هفته اشاره کرد و گفت: به همین دلیل از ساعت 14 بعد از ظهر امروز محدودیت ترافیکی در محور جاده قدیم رشت ـ قزوین اعمال می شود.

وی ادامه داد: در محور مذکور تردد انواع کامیون، تریلر و وسایل نقلیه باربری به استثنای حاملان مواد غذایی و سوختی سنگین ممنوع است و پلیس در ساعت محدودیت از تردد این خودروها جلوگیری می کند.

رستگار با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح تا 23 فردا پنجشنبه در محور رشت ـ قزوین و بالعکس برقرار است، تصریح کرد: محدودیت ترافیکی تا روز شنبه در این محور ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران قبل از سفر به گیلان از وضعیت جاده های آن آگاهی کسب کنند، یادآور شد: تغییرات جوی در این فصل به صورت ناگهانی است بنابراین رانندگان باید وسایل گرمایشی و زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت مقررات رانندگی را ضامن سلامتی در هنگام رانندگی عنوان کرد و متذکر شد: سبقت و سرعت غیرمجاز خطرآفرین است و از رانندگان می خواهیم با رعایت مقررات در جاده های گیلان رانندگی کنند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code