| جمعه، 31 فروردین 1403
مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلا تاکید کرد؛
       کد خبر: 198882
نگاه ایران: مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت بیمه تصریح کرد: عدم آشنایی مردم با کارکردهای بیمه سبب مغفول ماندن بخشی از کارکردهای آن محسوب می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان اولین نشست شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی بیمه ایران منطقه3کشور با مدیرکل استانداری گیلان برگزار شد.
در این نشست که نمایندگان روابط عمومی استان های گیلان، مازندران،آذربایجان شرقی،اردبیل، زنجان ، قزوین حضور داشتند اهداف تشکیل شورای مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مرتضی عاطفی با ابراز خرسندی از تشکیل شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی بیمه ایران ، پیشرفت بیمه در کشور را منجر به حفظ ثروت ملی و تشکیل پس اندازهای بزرگ خواند.
وی با بیان اینکه بهبود روند خدمات رسانی بیمه ها ارتباطی متقابلی با رشد و توسعه اقتصادی، افزایش مبادلات و توسعه سرمایه گذاری ها دارد، از این مجموعه به عنوان یک نهاد سرمایه گذار و متعهد در جبران خسارت یاد کرد که می تواند بر فعالیت های اقتصاد کلان نیز تأثیر بسزایی داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت بیمه تصریح کرد: عدم آشنایی مردم با کارکردهای بیمه سبب مغفول ماندن بخشی از کارکردهای آن محسوب می شود.
عاطفی افزود: بی اعتمادی مردم به بیمه ها در برخی موارد نشآت گرفته از عدم تعهدات آنها در سنوات گذشته است که باید با عملکرد صحیح و انعکاس سطح فعالیت های بیمه ای در جهت رفع آن تلاش کرد.
وی با اشاره بر لزوم بکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی برای معرفی توانمندی های بیمه ای ،بهره گیری از دانش های نوین و همکاری موثر با رسانه های مکتوب و مجازی را یک امر ضروری دانست.
عاطفی همچنین به موضوع انتشار آزاد اطلاعات و اخبار اشاره کرد و گفت: تحقق این طرح می تواند گامی در جهت تنویر افکار عمومی،آگاه سازی اجتماعی و نیز صیانت از حقوق شهروندی باشد.
وی اعتماد و صداقت را دو مقوله همسو و هم افزا دانست و بر لزوم بکارگیری آن در جهت خدمات رسانی مطلوب به جامعه تاکید کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان در پایان به تبیین نقش روابط عمومی ها در معرفی خدمات عمومی و تخصصی به مردم پرداخت و از فعالان این عرصه خواست تا امنیت روانی را به همراه آورد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code