| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
با تلاش نیروهای راهداری استان؛
       کد خبر: 19222

نگاه ایران: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: با تلاش بی وقفه راهداران ساعاتی پیش محورهای اسالم به خلخال و پونل به خلخال که از نیمه شب گذشته براثر بارش یرف و کولاک شدید مسدود شده بود، از هر دو طرف ( گیلان به حوزه استان اردبیل و بالعکس) بازگشایی شد.

 محمود ایرانپرست روز جمعه افزود: در زمان حاضر رانندگان می توانند در این محورها با استفاده از زنجیر چرخ و با احتیاط تردد کنند. وی با بیان اینکه تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها عادی و برقرار است، یادآور شد: رانندگان می توانند قبل از حرکت با تماس به مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با شماره 33311111 با پیش شماره 013 و شماره 141 در هر لحظه از شبانه روز ، از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند.
بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه سرد و بارش زا از بعد از ظهر پنجشنبه وارد استان گیلان شد که به تناوب تا اواسط وقت سه شنبه هفته پیش رو در استان فعال خواهد بود. بر این اساس پیامد این سامانه، بارش شدید باران (مخلوط برف و باران)، بارش شدید برف در ارتفاعات، دامنه ها و مناطق سردسیر، وزش باد گاهی شدید ، کاهش محسوس دما، مه آلودگی هوا و احتمال رعد و برق است. این هواشناسی ضمن هشدار به شهروندان گیلانی و مسافران اعلام کرد، آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها در این مدت دور از انتظار ندانسته است.
10 هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code