| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: سایپا با پیروزی با ارزش مقابل ملوان 20 امتیازی شد و به همراه سپاهان و ذوب آهن در رده پنجم جدول قرار گرفت. این بازی بدون گل دنبال می شد که سایپا روی اشتباه عجیب پاشنکو به گل اول رسید و سپس توسط زینالی فاصله را دوبرابر کرد. ملوانی ها یکی از دو گل را سریع جبران کردند اما در نهایت موفق به زدن گل دوم نشدند تا سایپا از این بازی خانگی هر 3 امتیاز را به خود اختصاص بدهد. این چهارمین شکست تیم ملوان انزلی در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است.

 آرش افشین مهاجم گلزن ملوان  که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود و امروز در ترکیب اصلی ملوان قرار داشت در دقیقه ۸ مسابقه دچار مصدومیت شدید شد و حمید استیلی مجبور به تعویض این بازیکن شد و رضا درویشی را به جای افشین به میدان فرستاد.

هواداران ملوان با مأموران انتظامی درگیری پیدا کردند که این درگیری با دخالت احمدی سرپرست ملوان و مدیر رسانه ای و ارسطو عزتیان مدیر رسانه ای ملوان غائله ختم به خیر شد. هواداران در یکی، دو صحنه علیه مأموران هم شعار دادند.

همچنین بازیکنان ملوان با بازوبند مشکی به یاد عزیز پیرزاد دروازه بان اسبق این تیم در میدان حضور دارند.

 مهدی حسینی مربی و حمید استیلی سرمربی ملوان تا دقیقه ۲۲ بارها به عملکرد داور معترض بودند. آنها اعتقاد داشتند بازیکنان سایپا بیش از اندازه خشن بازی می کنند.

از دیگر نکات حاشیه ای بازی  این بود که  مأموران انتظامی طبلی که تماشاگران ملوان با خود به ورزشگاه آورده بودند را از آ نها گرفتند و اجازه استفاده از طبل را به آنها ندادند. ظاهراً همین مسئله هم باعث اختلاف تماشاگران ملوان و نیروی انتظامی شده بود.

 بازی در نیمه اول بسیار پربرخورد بود با این حال داور فقط به دو بازیکن کارت زرد نشان داد. محمد اسماعیل بیگی از سایپا و سهیل رحمانی از ملوان.

نیمکت نشینی عزت الله پورقاز  و رفتن او به سمت رختکن پیش از زدن سوت پایان مسابقه بود.

هواداران ملوان او را بیش از سایر بازیکنان مورد توجه قرار می دهند و دروازه بانی او در تیم ملی نیز سوژه خبرنگاران است و می گویند چرا استیلی دروازه بان تیم ملی را نیمکت نشین کرده است.

در دقیقه ۳۴ مسابقه عزیز معبودی به شدت به کمک داور مسابقه اعتراض کرد و اعتراض او باعث شد که سایر بازیکنان ملوان هم به داور معترض شوند و استیلی و دستیارانش هم به تصمیم کمک داور به جهت اعلام یک اوت به سود ملوان اعتراض کردند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code