| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
در غياب مسوولان ارشد شهرستان:
       کد خبر: 16171
نگاه ایران: مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش ماسال در غیاب مسئولان ارشد شهرستان برگزار شد. معارفه جمشید دولتی صبح امروز در غیاب حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی امام جمعه،  محمود قاسم ن‍ژاد فرماندار و محمود شکری نماینده شهرستان ماسال در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش برگزار شد. سید فضایل صفوی رییس سابق آموزش و پرورش ماسال در این جلسه ضمن ارایه گزارش عملکرد دوره فعالیت خود برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد. جمشید دولتی رییس جدید نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدیریت سابق، گفت: آموزش و پرورش ماسال با ۹۰۰۰ دانش آموز و ۹۰۰ فرهنگی بازنشسته و بیش از ۱۰۰۰  نفر معلم یک نهاد گسترده و مهم است و باید در مدیریت آن از منویات رهبر انقلاب اسلامی پیروی کنیم. این جلسه در حالی آغاز شد که قبل از برگزاری مراسم محمود شکری نماینده مردم شهرستان در ساختمان آموزش و پرورش حضور داشت و به این دلیل که تودیع و معارفه بدون هماهنگی قبلی با وی انجام می گرفت گلایه کرده بود و ساختمان آموزش و پرورش را ترک کرد. دولتی ۲۷ سال سابقه مربی گری پرورشی را دارد و مدتی نیز مسئولیت واحد ارزشیابی آموزش و پرورش ماسال را بر عهده داشته است.   معارفه-مدیر-آموزش-و-پرورش-ماسال-2 معارفه-مدیر-آموزش-و-پرورش-ماسال-1 معارفه-مدیر-آموزش-و-پرورش-ماسال-4

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

محمدبختیاری معروف به نویسنده ماسالی 11 خرداد 1398 ساعت 07:03

باسلام.
من محمدبختیاری مرکیه هستم،معروف به نویسنده ماسالی.دارای بیش از12سال سنوات خدمت دراداره ماسال ودارای دومدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی ومهندسی عمران و حایزشرایط شرکت درآزمون انتصاب مدیران.
باتوجه به مستندات ومدارک پیوستی درپرونده انتصاب مدیران 98،
من محمدبختیاری مرکیه،معروف به نویسنده ماسالی،دارای عناوین زیرمی باشم:
1-زننده سریعترین گل دنیا2-نامزددریافت بینهایت جایزه نوبل3-عضوبنیادملی نخبگان4-عضوپارک علم وفناوری.
مستدعی است،براساس فرمایشهای مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهوری جهت جذب نخبگان وفناوران وپیشنهادبازرسی کل استان گیلان ومسوولین محترم اداره آموزش وپرورش ماسال به کمیته انتصاب مدیران،اقدام لازم مبذول فرمایید.
ممنون.09112828916مورخ1398/03/11

نظر دهید - پسندیدم 0

نگاه شما:

security code