| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
طرحی ویژه‌ی اشتغال و موفقیت زنان در زمینه نرم‌افزار؛
       کد خبر: 153103

نگاه ایران/گروه اقتصادی:برای اولین بار در گیلان طرحی ویژه اشتغال و موفقیت خانمها در زمینه نرم افزار به مدت کوتاهی راه اندازی شده که خانمهای علاقه مند به آموزش برنامه نویسی که دنبال امنیت شغلی و درآمدی بالا و آینده ای مطمئن هستید می توانند از آن بهره مند شوند.

طرح رایگان اول یاد بگیر خانمهای دانشجو یا فارغ التحصیل رشته کامپیوتر ( نرم افزار) و یا رشته های مرتبط مخاطبان اصلی این طرح هستند. در این طرح به شما برنامه نویسی اندروید رو از ٠ تا ١٠٠ + تمام موارد دیگه ای که برای موفقیت لازم دارید رو توسط بهترین اساتید آموزش میدیم. از شما شهریه هم دریافت نمی کنیم در پایان دوره اگر از مواردی که یادگرفتید راضی بودید شهریه پرداخت کنید. دانشجویان برتر هم در پایان دوره استخدام می شوند.

طرح رایگان اول یاد بگیر

چرا باید آموزش برنامه نویسی اندروید را بیاموزیم؟ اندروید سیستم عاملی است که چند سالی در میان مردم جهان استفاده می شود و طرفداران آتیشی زیادی دارد از جمله ایرانی ها! اما بدلیل متن باز بودن و در اختیار گذاشتن هسته اندروید در اختیار همگان به ما این امکان را می دهد که از طریق توسعه و برنامه نویسی اندروید به کسب درآمد بپردازیم.در کنار کسب و کار و بیزینس یادگیری برنامه نویسی اندروید و آموزش زبان کامپیوتر یکی از ضروریات هر شخصی است . شما فاز یادگیری اندروید را جوری درنظر بگیرید که از یک مصرف کننده به تولید کننده فناوری تبدیل می شوید و شروع به کسب درآمد و ساخت پروژه به اسم و نام برند خودتان می کنید . برنامه نویسی از آنچه فکر میکنید راحتتر و شیرین تر است و لازمه داشتن اراده بالا است .این نکته را هم فراموش نکنید برنامه نویسان ، برنامه نویس به دنیا نیامده اند.

به نقل قول از میشل رسنیک (متخصص علوم کامپیوتر در دانشگاه آم آی تی آمریکا ) هر کس زبان کامپیوتر را بلد نباشد بیسواد است. اگر شما هم ایده ای در ذهنتان دارید و می خواهید آنرا عملی کنید! اگر به آینده خود اهمیت می دهید! اگر از قطار فناوری عقب مانده اید! پیشنهاد ما به شما یادگیری برنامه نویسی است ! و چه زبانی بهتر از اندروید !

با یادگیری زبان اندروید پروژه های خود را بسازید به نام خودتان ثبت کنید و محبوب شوید که هیچ لذتی بالا تر از این نیست. مجتمع آموزشی پل گیلان با بیش از ١۴ سال سابفه درخشان آموزشی تنها مرکز آموزشی اشتغال آفرین با پی ریز طرح اول یادبگیر ویژه خانما برای مدتی محدود فرصتی برای خانمها ایجاد نمود تا به دنیای برنامه نویسی اندروید و مشاغل گسترده آن وارد شوند . هدف ما در این کلاس ها یادگیری هرچه بیشتر و آشنایی شما با برنامه نویسی اندروید است . شما در این کلاسها برنامه نویسی اندروید را از ۰ تا ۱۰۰ یادمیگیرید و حتی در پایان کلاس اگر پیشرفت خوبی داشتید میتوانید در ادامه با ما همکاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دفتر تماس بگیرید.

(۱۰خط) ۳۳۳۳۳۱۴۵ – ۰۱۳ منتظرتان هستیم

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code