| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
نگاه ایران: رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رشت گفت: در جلسه دیشب کمیسیون برنامه وبودجه شورای رشت دو میلیارد و یک صد میلیون تومان بودجه نقد و غیر نقد جهت حمایت از دو باشگاه سپیدرود و داماش رشت اختصاص یافت.

فرهام زاهد در گفت وگو با فارس اظهار کرد: در جلسه شب گذشته کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رشت اعضای کمیسیون با اختصاص یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به تیم فوتبال سپیدرود و هشت صد میلیون تومان به تیم فوتبال داماش در قالب پرداخت کمک هزینه سفر، خدمات لجستیک و... موافقت کردند.

وی سپیدرود و داماش را از سرمایه های اجتماعی انکارناپذیر شهر رشت دانست و گفت: این حمایت قرار است به صورت نقد و غیر نقد انجام شود و این دو تیم موردعلاقه جوانان شهر بوده و بیشترین تأثیر را بر روی سلامت جوانان و شادابی آنان دارد.

زاهد با اذعان به اینکه حمایت از هیئت های ورزشی از ادوار گذشته در بودجه شورا وجود داشت افزود: با توجه به اینکه تیم سپیدرود رشت در لیگ برتر حضور دارد اعتباری بیشتری به آن اختصاص یافت ضمن اینکه قبلاً نیز مبلغ یک میلیارد تومان به این تیم پرطرفدار اختصاص یافته بود.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای رشت در خصوص حمایت شورا از دیگر هیئت های ورزشی رشت تصریح کرد: نه صد میلیون تومان اعتبار نیز جهت حمایت از دیگر هیئت های ورزشی و ورزش محلات رشت اختصاص یافته است که به زودی و بر اساس شیوه نامه تخصیص خواهد یافت.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code