چهارشنبه، 30 مهر 1399 | 2020 Wednesday 21 ,October  
مدیر باشگاه سوپرمارکت های دلفینی تشریح کرد:
نگاه ایران/مریم صابری: یاشگاه تأمین کنندگان دلفینی، به عنوان اولین مرکز مبادلات الکترونیکی نیازمندی های سوپرمارکت های دلفینی، باهدف تأسیس تالار بورس آنلاین کالا و اقلام موردنیاز سوپرمارکت های کشور، از تاریخ 31 شهریور هم زمان با شروع استارتاپ سوپرمارکت های دلفینی در شهر رشت آغاز به کارمی کند. علی خاکزادی مدیرعامل استارتاپ سوپرمارکت های دلفینی ظهر امروز 29 شهریور در نشستی با جمعی از  خبرنگاران با اشاره به موفقیت برنامه های مانند اسنپ گفت:  تب وتاب کسب وکارهای جدید راه افتاده است. خاکزادی حمایت دولت از استارتاپ ها را خوب عنوان کرد و گفت: جهرمی  هم به دلیلی حمایت های خودش به عنوان وزیر استارتاپی  شناخته می شود . او ادامه داد باوجود تمام انتقادهایی که وجود دارد دولت هم به سیستم های نوین برای رونق کسب وکار روی آورده است. او بابیان اینکه سوپرمارکت های فعلی با دو مشکل روبرو هستند توضیح داد: خطر تکنولوژی و استفاده از نرم افزارهای جدید کسب وکار سوپر مارکت ها را با مشکل روبرو کرده است. او افزود: با چنین روندی که داریم یکی از مشاغلی که در آینده نزدیک از بین می روند سوپرمارکت های کوچک هستند. خاکزادی مشکل دوم را رشد فروشگاه های زنجیره ای  عنوان کرد و گفت: فروشگاه های زنجیره ای  فعلی شرایطی مانند  پارکینگ و اتاق برای کودکان و همه اجناس موردنیاز را ندارند اما می توان آن ها را  فروشگاه های زنجیره ای محلی نامید. او ادامه داد: این فروشگاه ها با دامپینگ درصدد از بین بردن سوپرمارکت های قدیمی هستند که می تواند با توزیع ناعادلانه درآمد سبب ایجاد بحران اقتصادی و اجتماعی شود. خاکزادی سبب به توضیح راهکار شرکت خود برای حل این مشکل پرداخت. ما می خواهیم با استفاده از تکنولوژی استارتاپ، باشگاه سوپرمارکت های دلفینی ایجاد کنیم. او ادامه داد: پایلوت برنامه خود را در رشت گذاشتیم و سپس در شهرهای تهران،  کرج، مشهد، شیراز، انزلی و لاهیجان از یک مهر استارتاپ کار خود را آغاز  می کند. مدیرعامل استارتاپ سوپرمارکت های دلفینی سپس به چرایی  انتخاب نام دلفین پرداخت. خاکزادی بابیان اینکه دلفین ها باوجود هوش زیاد خود زیردریا تمدن درست نکردند همان طور که سوپرمارکت ها هم نتوانستند مشتری های خود را بشناسند . از سوی دیگر دلفین ها وقتی دشمن مشترک می بینند با یکدیگر متحد می شوند.  او بابیان اینکه در حال حاضر ۹ سوپرمارکت در رشت به این استارتاپ پیوسته اند گفت: در آینده نزدیک این تعداد به 100 خواهد رسید و البته پیش بینی می کنیم که 300 سوپرمارکت به این برنامه اضافه شوند تا  در نهایت سوپر مارکتی با 6 هزار متر مربع وسعت داشته باشیم. خاکزادی شرط همکاری  با سوپرمارکت ها را داشتن مجوز از اصناف عنوان کرد و گفت: بعد از عضویت در باشگاه رنگ تابلوها یکدست شده  و سالانه نیز 1.5 میلیون تومان حق عضویت دریافت می شود و هر دوماه نیز کلاس های آموزشی برگزار خواهد شد. او ادامه داد: به همه سوپرمارکت ها اطمینان می دهیم که دست در جیب آن ها  و حتی کارخانه دارها نخواهیم کرد و درصدی از سود فروش آن ها برای شرکت توسعه فناوری های نوین نخواهد بود. خاکزادی هدف اصلی را ایجاد کانال ارتباطی بین کارخانه های تولیدی و سوپرمارکت ها است. ما می خواهیم تا سوپرمارکت های دلفینی در کنار سوپرمارکت های سنتی و فروشگاه های زنجیره ای توان رقابت داشته باشند. او بابیان اینکه امکان خردی اینترنتی برای مشتریان فراهم است گفت: این فرصت نیز برای مشتریان فراهم است که بتوانند از تخفیف های ویژه وقتی به عضویت باشگاه  درمی آیند استفاده کنند. خاکزادی همچنین با اشاره به همایش روز جمعه گفت: در این همایش از سند رهبردی و استراتژیک باشگاه تأمین کنندگان دلفینی تحت دو عنوان کتاب به نام های« چرا دلفین ها تمدن ساز نشدند» و« کتاب دلفین های تمدن ساز» رونمایی خواهد شد. علاقمندان به عضویت در باشگاه سوپرمارکت های دلفینی می توانند به سایت http://dolphin-market.com مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code