| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس بازگشت از قم، پیامی را درباره این سفر در توییتر منتشر کرد.

سیدعباس صالحی،وزیر ارشاد در پایان سفر سه روزه اش به استان قم و دیدار با مراجع عظام تقلید در صفحه توییترش نوشت: «سفر قم، گام نخست تعامل با حوزه بود. می توان آن را فرصتی برای شنیدن دغدغه ها و ارتقای اعتماد به اصحاب فرهنگ و هنر ساخت. در این راه می کوشم.» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر چهارشنبه به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد و مورد استقبال استاندار قم قرار گرفت.

وزیر ارشاد از هشتم شهریورماه به منظور دیدار و گفت وگو با برخی مراجع عظام تقلید و مدیران حوزه های علمیه به قم سفر کرد. او ابتدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ابلاغ پیام رییس جمهوری به مراجع عظام تقلید در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم و پیگیری فرصت های تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه های علمیه از جمله اهداف سفر وزیر ارشاد به شهر قم بود. سیدعباس صالحی - وزیر ارشاد - در این سفر با آیت الله وحید خراسانی، آیت الله نوری همدانی، آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله صافی گلپایگانی، آیت الله علوی گرگانی، آیت الله سعیدی، آیت الله سبحانی، آیت الله استادی، آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله اعرافی و ... دیدار و گفت وگو کرد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code