| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
در دیداری دوستانه رقم خورد؛
       کد خبر: 138336
نگاه ایران: تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری تدارکاتی به مصاف پارس جنوبی جم رفت و با نتیجه دو بر صفر از صدرنشین لیگ برتر شکست خورد.
به گزارش فارس ، این دیدار در دو وقت 40 دقیقه ای برگزار شد و داماش گیلان نیمه اول را با ترکیب مسلم حق شناس، محمد مختاری، مهرداد علیزاده، آرمین منفرد دوست،  محمد همرنگ، هادی سهرابی،  میلاد پورمحسن،  سعید طالبی، محمد طالبی، میلاد پورصف شکن و سعید مرتضوی آغاز کرد.

نیمه اول دیدار با محک دو تیم از یکدیگر آغاز شده و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان است. هر چه از زمان بازی می گذرد دو تیم جرات بیشتری برای حمله پیدا می کنند لیکن حملات هیچ کدام زهردار نیست. داماش گیلان در این دیدار با پاس های کوتاه سعی در ارائه بازی منطقی و شناور دارد و در سوی دیگر صدرنشین لیگ برتر دنبال روزنه ای برای نفوذ به قلب دفاع لاجوردی پوشان شهر باران می گردد. دیدار دو تیم در نیمه اول بدون اینکه گلی رد و بدل شود به پایان رسید.

نیمه دوم دیدار بر خلاف نیمه اول مهیج آغاز شد. همین ابتدای نیمه بود که مهاجم داماش می توانست اولین گل دیدار را به ثمر برساند. شوت سرکش سعید مرتضوی با اختلافی اندک به بیرون رفت. بعد از این گل این پارسی ها بودند که دو حمله خطرناک تدارک دیدند و در نهایت در دقیقه 5 نیمه دوم توسط نانگ به گل دست یافتند. پارسی ها برای زدن دومین گل شان تنها ده دقیقه دیگر انتظار کشیدند و در دقیقه 15 بازی توسط ارسلان مطهری گل دوم شان را به ثمر رساندند تا اختلاف با داماشی ها را به دو گل افزایش دهند. بعد از این گل حملات دو تیم ادامه پیدا کرد لیکن سودی برای هیچ یک نداشت تا بازی با همین دو گل خاتمه یابد.

کنعان طاهرنژاد، سعید باقرپسند، میرپسندیده، اسلامی، آقاجانی، میرزاحسینی، صبوری، جعفرزاده و توکلی تعویضی های داماش در این دیدار بودند که به ترتیب جایگزین مهرداد علیزاده، سعید مرتضوی، سهرابی، محمد طالبی، سعید طالبی، پورمحسن، پورصف شکن، منفرددوست و همرنگ شدند.

گفتنی است دو تیم داماش گیلان و پارس جنوبی جم هفته آتی در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی باید به مصاف سیراف کنگان و نساجی مازندران بروند. داماشی ها روز پنجشنبه شانزدهم شهریورماه و پارسی ها روز جمعه هفدهم شهریورماه در برابر میهمان شان صف آرایی خواهند کرد.

حواشی:

برخورد گرم کادر فنی دو تیم پیش از آغاز بازی نوید یک دیدار بدون حاشیه را می دهد. تارتار پیش از این سابقه نشستن بر روی نیمکت داماش گیلان را داشت.

مصدومیت دقیقه 5 مدافع داماش باعث رقم خوردن اولین تعویض این دیدار شد.

با صلاحدید کادر فنی دو تیم، این دیدار در دو وقت 40 دقیقه ای برگزار می شود.

تعویض های پرشمار دو تیم در اواسط نیمه دوم از سرعت و جذابیت بازی در این دقایق کاست.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code