| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: در چند روز اخیر شاهد موج تازه ای از اظهارات محمد مایلی کهن درباره فوتبال ایران بودیم.
به گزارش خبرورزشی، پس از صحبت های تند در مراسم باشگاه سایپا مایلی کهن روز گذشته به تمرین استقلال رفت و با علیرضا منصوریان که این روزها در مواضعی مشابه او قرار دارد دیدار کرد.
مایلی کهن درباره حضورش در تمرین استقلال به ایلنا گفته است: وقتی دیدم فشار زیادی روی منصوریان و تیمش است جهت حمایت از او و استقلال به تمرین این تیم رفتم تا منصوریان بداند این روز ها تنها نیست. همین آقایان که امروز به منصوریان خرده گرفته و او را محکوم می کنند زمان مربیگری من هیچ همکاری نداشتند.
سرمربی سابق تیم ملی در خصوص اظهارات منصوریان که مدعی شده بود مایلی کهن یکی از تاثیر گذار ترین مربیان تیم ملی بوده اعلام کرد: ایشان به من لطف داشتند اما حقیقت این است که فوتبال ما استعدادهای خیلی زیاد و درخشانی دارد که باید به درستی از آن استفاده کنیم. نمی شود که مرغ همسایه همیشه غاز باشد و هر چه داریم را برای مرغ همسایه بگذاریم. کمی هم باید به فکر مرغ خودمان باشیم و سرمایه گذاری را در فوتبال خودمان انجام دهیم به جای اینکه هی بگوییم نداریم و بعد مرغ همسایه برایمان غاز باشد.
او در خصوص اینکه به منصوریان اعلام کرده در برابر مواضع تیم ملی قوی باش و حقت را بگیر گفت: ماشالله خود منصوریان قوی است. او چه از نظر هیکلی و چه از نظر تفکر قوی است و نیاز به توصیه های من ندارد.
مایلی کهن درباره مراسم برترین های فوتبال ایران می گوید: این مراسم بیشتر یک شو تبلیغاتی برای آقایان بود تا بیایند و شعارهای خود را آنجا بدهند. وگرنه آنجا که یک بیگانه مثل کی روش می آید و به هموطن من توهین می کند آقایان باید بیایند و جوابش را بدهند. متاسفانه همه کار هایشان شده سیاه بازی و نمایش. خانواده شهدا، جانبازان یا شهدای حرم هیچ احتیاجی به شعارهای آقایان ندارند، آن ها اگر خیلی راست می گویند به جای این سیاه بازی بیایند و از حق فوتبال ایران در برابر بیگانگانی مثل کی روش دفاع کنند.
مایلی کهن همچنین به انتقاد دوباره از مهدی طارمی پرداخت: طارمی دارد به بیراهه می رود اما مشکل فقط او نیست و مشکل مدیران پرسپولیس و فوتبال ما هم هستند که اشتباه در سر جایشان قرار گرفته اند. بیشتر این مدیران اشتباه وارد فوتبال شده اند.
مایلی کهن در خصوص اینکه طارمی لوحش را از دست وزیر ورزش دریافت نکرده و خواسته از حسینی بگیرد گفت: واقعا باید تاسف خورد. طارمی انگشت کوچیکه رونالدو هم نیست که این کار را کرده. در مراسمی مسی داشته یواشکی آدامس می جویده که به او می آیند تذکر می دهند حالا فوتبالیست ما به جایگاهی رسیده که با بی احترامی از دست وزیر ورزش لوحش را نمی گیرد. فقط می توان به حال این فوتبال و مدیرانش تاسف خورد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code