| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: به دستور استاندار گیلان صبح امروز نشستی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به منظور تسریع در عملیات استانداردسازی ورزشگاه های رشت و انزلی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان محمد احمدی پور در این نشست  که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نمایندگان انزلی و رشت در مجلس شورای اسلامیو جمعی از مدیران در دفتر کار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال سپیدرود و ملوان در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: حضور هواداران برای طرفداری از تیم هایشان حق طبیعی آنان است و باید شرایطی فراهم کنیم تا مردم راحت بتوانند تیمهای خود را تشویق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان را متولی ورزش استان دانست و بر لزوم توجه به هواداران و لیدرهای فوتبال در جهت برگزاری مناسب مسابقات ورزشی تأکید کرد و افزود : این افراد علاقمند به ورزش بوده باید از این ظرفیت به نحو مطلوب و شایسته در جهت برگزاری مناسب مسابقات و هدایت تماشاگران  بهره گرفت.

وی با بیان اینکه فرمانداران رشت و انزلی روند بهسازی ورزشگاهها و پیشرفت کار را به صروت روزانه رصد کنند افزود: : مانع قانونی در اجرای عملیات بهسازی این ورزشگاه ها وجود نداشته و باید با سرعت و هماهنگ، کارها به نحو مطلوب صورت پذیرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه حضور تیم سپیدرود در لیگ برتر کشور میزان استقبال هواداران را بیشتر می کند افزود: با دستور استاندار گیلان به راه وشهرسازی  عملیات تعریض و آسفالت  جاده منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت نیز با سرعت انجام می گیرد تا در زمان برگزاری مسابقات با مشکل مواجه نباشیم .

وی با بیان اینکه هر مشکل در مسیر اجرای عملیات بازسازی این ورزشگاه ها باید سریعاً انعکاس داده شود تا در جهت رفع آن مشکل اقدام لازم صورت پذیرد افزود: هم اکنون زمان گلایه نیست اما برخی افرادی که در خصوص انعکاس مشکلات ورزشگاه در سالهای گذشته سکوت کرده بودند هم اکنون طلبکارشده اند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code