| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/گروه ورزشی: در اخرین رده بندی فیفا در ماه جولای، تیم ملی فوتبال ایران با هفت پله صعود در رده ۲۳ رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال قرار گرفت و با صعود هفت پله ای نسبت به ماه قبل با 893 امتیاز در رده 23 جهان و جایگاه اول آسیا قرار گرفت که بهترین نتیجه 6 سال اخیر است.

سید کاظم دلخوش،نماینده صومعه سرا و نایب رئیس اول فراکسیون ورزش دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام دلخوش به این شرح است:
به نام خدا
استمرار روند پیشرفت و حرکت رو به جلوی تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال پس از صعود افتخار آمیز تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای پنجمین بار و دومین حضور متوالی را به مردم عزیز بویژه علاقه مندان به ورزش تبریک عرض می کنم.
این موفقیت حاصل تلاش غیرتمندانه بازیکنان و کادر فنی و مسوولین تیم و برنامه ریزی و حمایت مسوولین و دست اندرکاران ورزش کشور و در سایه حمایت مثال زدنی مردم به دست آمده است که نشان می دهد همدلی و همکاری ملی می تواند راهگشای کسب موفقیت های ملی در همه زمینه ها باشد.
اینجانب ضمن تبریک مجدد این موفقیت، به نیابت از نمایندگان ارجمند مجلس شورای اسلامی و فراکسیون ورزش آمادگی خود را جهت حمایت و کمک به تیم ملی فوتبال ایران اعلام می دارم و تداوم این پیروزی ها را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
با آرزوی سربلندی ایران اسلامی
سید کاظم دلخوش اباتری
نماینده مردم شریف صومعه سرا و نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code